Gå til innhold

Treffes på byen, useriøst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet med en jente på tinder, snakket litt sammen og hun ønsker å treffes på byen til helga. Er det vanlig? 

Anonymkode: 34b70...552

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er veldig vanlig og for noen funker det, for andre ikke.. Det hele kommer an på hvor du er i livet og hva du er ute etter egentlig. 

Har du aldri hatt noen forhold og ønsker å utforske litt så anbefaler jeg deg å hive deg rundt å treffe henne for erfaringens del.. er du klar for å finne den rette for deg er det derimot enkelte ting du burde være klar over før du treffer en person  - for å ikke kaste bort tiden din. 

Skrevet

Hvorfor skulle det vert useriøst? Treffer de fleste damene der jeg.

Skrevet

Det er første gang dere møtes, så helt greit.

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Aye skrev:

Hvorfor skulle det vert useriøst? Treffer de fleste damene der jeg.

Vel jeg prøver å unngå en første date på byen. Mange får et unødvendig filter med alkehol. Men det er opp til hver enkelt hva en vil.  Men du jo treffe henne der og ta det som en erfaring uansett. Blir det en2 date er det jo bare en bonus..

Anonymkode: 1aa99...4ba

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Matchet med en jente på tinder, snakket litt sammen og hun ønsker å treffes på byen til helga. Er det vanlig? 

Anonymkode: 34b70...552

Byen er en easy icebreaker, ikke uvanlig :) men om det fortsetter å bli byen hver gang er det useriøst 

Anonymkode: cc320...efe

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel jeg prøver å unngå en første date på byen. Mange får et unødvendig filter med alkehol. Men det er opp til hver enkelt hva en vil.  Men du jo treffe henne der og ta det som en erfaring uansett. Blir det en2 date er det jo bare en bonus..

Anonymkode: 1aa99...4ba

Hvilket filter? Ingenting er mer ærlig enn en full jente på hvordan hun egentlig er.

Anonymkode: 5842e...619

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...