AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 jeg er veldig glad i spinning, men vil prøve noe nytt og trenger inspirasjon Anonymkode: 73c83...362
ajarRun Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Yoga for nybegynnere. Da føler jeg meg så flink atte.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Favorittgruppetime**** Anonymkode: a216d...e58
Tirilns Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Nå vet jeg ikke om du foretrekker kondisjons- eller styrketrening, men jeg kan gi deg noen tips! Selv liker jeg best egentrening med styrke, men jeg har hørt at kettlebell-gruppetime, Bootcamp og Zumba er både tungt og morsomt
Gjest Honeyblossom Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Bodypump er min favoritt! Er også veldig glad i Step styrke, dansestep og bosu
Drømmern Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Favoritten her er spinning, med body step som en god nr. 2
annebanane Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 Spinning, bodypump og zumba er favoritter. Enkle å lære, samt en kan ha det kjekt imens en holder på. Hvor mye effekt det har er jo opp til deg. Verste jeg har vært med på er bosu-step. Never again.
Gjest O.G. Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 3 timer siden, Tirilns skrev: Nå vet jeg ikke om du foretrekker kondisjons- eller styrketrening, men jeg kan gi deg noen tips! Selv liker jeg best egentrening med styrke, men jeg har hørt at kettlebell-gruppetime, Bootcamp og Zumba er både tungt og morsomt 13 minutter siden, Honeyblossom skrev: Bodypump er min favoritt! Er også veldig glad i Step styrke, dansestep og bosu Jepp, elsker de. Problemet var at begge treningstudioene i byen sluttet med gruppetimene med styrketrening omtrent samtidig, noe som gjorde til at jeg sa opp der jeg gikk og gav fanden i å søke på det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå