Gjest Virvar Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Snart står julebord sesongen for døren, og man skal inn i pene klær med det man har av valker og cellulitter - og plutselig viser de så mye bedre enn i dongeri og genser :-? Bruker dere pantytruser, panty eller korsett under penklær? Det trykker en jo sammen litt slik at valkene viser mindre, men det blir noe stramt og rart. og jeg er redd for at kanten rundt livet på pantyen kan vise under kjolen. Jeg må iallefall prøve før jeg kjøper kjole, så jeg ikke kjøper feil. Jeg pleier å bruke panty under penklær for å holde inne. Men utenpå den så kommer strømpebukse og underskjørt - lag på lag, og det blir varmt *ler*. Men man må lide for skjønnheten.
Samantha Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Nei, det har eg aldri brukt. Brukar kun vanlig strømpebukse (og truse) under kjole, men syns det er veldig stygt når denlagar en valk. Så om eg kan unngå det går eg uten strømpebukse og, så slepp eg at ting lagar merker og sånn. Har ikkje trua på "hold-inn og løft-opp"-greier, men eg har jo aldri prøvd de sjølv då....
Gjest Chica Skrevet 16. oktober 2004 #4 Skrevet 16. oktober 2004 Bruker kun truse, bh og stay-ups under kjole, har aldri brukt underskjørt heller jeg (annet enn til bunaden)
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2004 #5 Skrevet 16. oktober 2004 Det finnes jo strømpebukser med "hold inn og løft opp"
Gunilla Skrevet 17. oktober 2004 #6 Skrevet 17. oktober 2004 Nei, bruker ikke slikt no'. Som du sier - blir sikkert varmt. Dessuten blir det jo antakeligvis synlige merker av kantene under klærne dersom du bruker ettersittende klær.
*SOL* Skrevet 17. oktober 2004 #7 Skrevet 17. oktober 2004 Har kjøpt korsett en gang men det ligger i skuffen..Har kun brukt det et par ganger for spilene stikker meg. Jeg ville og heller kjøpt en fin bh som du får fin fasong av, truse og stay-ups
Gjest Virvar Skrevet 17. oktober 2004 #8 Skrevet 17. oktober 2004 Hehe, huff, dette er kanskje mer vanlig blant de som er litt eldre. Men skal jeg kunne gå i kjole, så trenger jeg noe som presser sammen og gjør rumpe og lår et nummer mindre, og holder valker inne. :oops: Man må lide for sjønnheten er det jo noe som heter. Vil jo prøve å ta meg bra ut også. Og jeg synes ikke det er kledelig jeg når det buler ut her og der...Huff, den som kunne greie å slanke seg , eller trimme litt, men neida. Får satse på panty , (og utringet kjole, så ser man kanskje heller i utringingen enn på det som jeg prøver å sjule)
Arkana Skrevet 17. oktober 2004 #9 Skrevet 17. oktober 2004 Det som dyttes inn ett sted må jo nødvendigvis komme ut et annet.
Samantha Skrevet 17. oktober 2004 #10 Skrevet 17. oktober 2004 Viss en går med truse, strømpebukse og kjole som PASSAR, så treng jo ingenting å bule? Blir jo dei naturlige formene då... Ingen vits i å skjule dei! Trikset er vel å kjøpe en kjole som en ikkje må presse seg inn i, trur eg :-)
*SOL* Skrevet 17. oktober 2004 #11 Skrevet 17. oktober 2004 "Samantha"]Viss en går med truse, strømpebukse og kjole som PASSAR, så treng jo ingenting å bule? Blir jo dei naturlige formene då... Ingen vits i å skjule dei! Trikset er vel å kjøpe en kjole som en ikkje må presse seg inn i, trur eg :-) Heilt enig med deg! Kjøp klær i rett størrelse. Det er mye finare en å klemme seg inn i smmå størrelser for å virke mindre. Store flotte damer som er velkledde er fint. Ser for meg afroamerikanske damer..mange store der men fllinke til å fremheve seg på en fin måte
Gjest Virvar Skrevet 17. oktober 2004 #12 Skrevet 17. oktober 2004 Det hjelper ikke meg. Jeg liker glatte linjer, er nokså opphengt i dette ved meg selv. Derfor så hjelper det å presse seg ned i en panty. Da får jeg litt penere fassong på rumpe, lår og mage. Jeg synes kjoler er fryktelig avslørende. Alt som lager merker og søkk under trekker oppmerksomheten dit. Det vil jeg ikke. Og, de fleste kjoler former seg etter kroppen og avslører fassongen under.
Catzy Skrevet 18. oktober 2004 #13 Skrevet 18. oktober 2004 Synes hold-in-plagg som stopper i livet er litt håpløst, fordi de lager skikkelig bulk midt på magen. Hvis det trengs, så har jeg opptil flere korsetter på lur, og bruker heller stay-ups enn strømpebukser hvis jeg skal ha på noe tettsittende. Noe av det lureste jeg har kjøpt var en hold-in underkjole med spileBH. Den holder det meste på plass! Men den funker ikke sammen med strømper, den har et slags gummibånd nederst som gjør at den ikke sklir over rumpa. På den annen side: genial under tettsittende sommerkjoler! Catzy
Gjest Virvar Skrevet 18. oktober 2004 #14 Skrevet 18. oktober 2004 Catzy Den Hold-in underkjolen hørtes grei ut ! Hvor selger de slike tror du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå