Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her inne som har laget seg en instagramkonto om det å være ufrivillig barnløs?:) følger noen herlige jenter der og er så godt å kunne prate med fler og følge andre i samme situasjon :)

Anonymkode: dd164...dcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere her inne som har laget seg en instagramkonto om det å være ufrivillig barnløs?:) følger noen herlige jenter der og er så godt å kunne prate med fler og følge andre i samme situasjon :)

Hvem følger du ? Ikke funnet noen 

Anonymkode: cbc15...814

Skrevet

hva legger man ut bilde av da? :klo: Og hvor foregår diskusjonen? på DM?

Anonymkode: e9625...f9b

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem følger du ? Ikke funnet noen 

Anonymkode: cbc15...814

Hvis du søker og skriver IVF , ufrvillig barnløs osv i der det står tagger så kommer det opp flere som legger ut der:) der jeg har funnet en del :) 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva legger man ut bilde av da? :klo: Og hvor foregår diskusjonen? på DM?

Anonymkode: e9625...f9b

Nei man legger ut alt av frustrasjon og hverdagen med å leve som ufrivillig barnløs, oppdaterer hvor man er i prosessen å sånt :) anbefales, jeg syns det er veldig ålreit å følge fler i min situasjon :) man snakker sammen som regel igjennom et innlegg, men man kan jo også på dm :) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei man legger ut alt av frustrasjon og hverdagen med å leve som ufrivillig barnløs, oppdaterer hvor man er i prosessen å sånt :) anbefales, jeg syns det er veldig ålreit å følge fler i min situasjon :) man snakker sammen som regel igjennom et innlegg, men man kan jo også på dm :) 

Men hva er det på bildet? Tar man selfies og så skriver man en hel masse under? 

Anonymkode: cfb42...1f8

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er det på bildet? Tar man selfies og så skriver man en hel masse under? 

Anonymkode: cfb42...1f8

Noen tar bilder av seg selv, andre av andre ting. Er egentlig som en vanlig instakonto bare at de du følger er i samme situasjon som deg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...