AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Flere her inne som har laget seg en instagramkonto om det å være ufrivillig barnløs?:) følger noen herlige jenter der og er så godt å kunne prate med fler og følge andre i samme situasjon Anonymkode: dd164...dcf
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere her inne som har laget seg en instagramkonto om det å være ufrivillig barnløs?:) følger noen herlige jenter der og er så godt å kunne prate med fler og følge andre i samme situasjon Anonymkode: dd164...dcf Hvem følger du ? Ikke funnet noen Anonymkode: cbc15...814
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 hva legger man ut bilde av da? Og hvor foregår diskusjonen? på DM? Anonymkode: e9625...f9b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem følger du ? Ikke funnet noen Anonymkode: cbc15...814 Hvis du søker og skriver IVF , ufrvillig barnløs osv i der det står tagger så kommer det opp flere som legger ut der:) der jeg har funnet en del Anonymkode: dd164...dcf
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: hva legger man ut bilde av da? Og hvor foregår diskusjonen? på DM? Anonymkode: e9625...f9b Nei man legger ut alt av frustrasjon og hverdagen med å leve som ufrivillig barnløs, oppdaterer hvor man er i prosessen å sånt anbefales, jeg syns det er veldig ålreit å følge fler i min situasjon man snakker sammen som regel igjennom et innlegg, men man kan jo også på dm Anonymkode: dd164...dcf
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei man legger ut alt av frustrasjon og hverdagen med å leve som ufrivillig barnløs, oppdaterer hvor man er i prosessen å sånt anbefales, jeg syns det er veldig ålreit å følge fler i min situasjon man snakker sammen som regel igjennom et innlegg, men man kan jo også på dm Anonymkode: dd164...dcf Men hva er det på bildet? Tar man selfies og så skriver man en hel masse under? Anonymkode: cfb42...1f8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva er det på bildet? Tar man selfies og så skriver man en hel masse under? Anonymkode: cfb42...1f8 Noen tar bilder av seg selv, andre av andre ting. Er egentlig som en vanlig instakonto bare at de du følger er i samme situasjon som deg selv Anonymkode: dd164...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå