Gjest AnonGangerTo Skrevet 18. februar 2016 #21 Del Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Synes ikke noe om deg?! Oh, yes! Mange! Allerede blitt kalt frekk i denne tråden. Dette har gått meg hus forbi. Det har dessverre gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #22 Del Skrevet 18. februar 2016 Bekrefte identitet ut fra hvisking. Nå må du legge vekk all etterforskningsutstyret AB. Det her har gått altfor langt. Anonymkode: 9fcc2...591 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #23 Del Skrevet 18. februar 2016 7 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Nja, de aller fleste her på forumet synes ikke noe om meg, så plutselig blir jeg nevnt? Lar meg ikke lure. Åpenbart at AB ønsker å bekrefte min identitet. Good luck with that! Anonymkode: dc2c7...499 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 18. februar 2016 #24 Del Skrevet 18. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tag den brukeren du vil høre stemmen til. Last opp et stemmeklipp ved å bruke vocaroo. http://vocaroo.com/ Jeg begynner; @Pjokkeline Anonymkode: dc2c7...499 Hehe, artig Jeg får vurdere det iløpet av helgen Tror ikke folk vil høre pipe stemmen min 😂 Tøft av deg, incognita... Kanskje jeg skal prøve å hviske selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 18. februar 2016 #25 Del Skrevet 18. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bekrefte identitet ut fra hvisking. Nå må du legge vekk all etterforskningsutstyret AB. Det her har gått altfor langt. Anonymkode: 9fcc2...591 Hva er poenget med både tråden og hviskingen? Et nei er fremdeles et nei! Finn noen andre å leke med! Ønsker alle en fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. februar 2016 #26 Del Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, AnonGangerTo skrev: Visste ikke at du hadde rødt hår? Har heller ikke tenkt på deg som frekk, jeg lurte faktiskt på hvem ab mente da vedkommende sa om å ville høre stemmen til noen som alltid svarer frekt til folk. Vi har da også O.G. Men synes ikke at dere begge virker frekke i måten dere svarer andre på, kan godt hende at dere svarer på en måte som virker provoserendes ut for noen personer, men dette er noe som flest av oss kan erfare. Ikke alltid lett å fullstendig vite hvordan tonefallet til en person over internett eller hvordan h*n tenkte da h*n skreiv sine meninger/tanker. Synes du virker som en fin bruker innpå her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 18. februar 2016 #27 Del Skrevet 18. februar 2016 2 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Hva er poenget med både tråden og hviskingen? Et nei er fremdeles et nei! Finn noen andre å leke med! Ønsker alle en fin kveld videre! Er det bare meg, eller rakker du ned på hviskingen min nå? Jeg har da vitterlig ikke gjort deg noenting. Dessuten trodde jeg at du og jeg hadde en fin tone. Jeg kjente ikke til at noen var "ute etter deg", før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 18. februar 2016 #28 Del Skrevet 18. februar 2016 6 minutter siden, Pjokkeline skrev: Hehe, artig Jeg får vurdere det iløpet av helgen Tror ikke folk vil høre pipe stemmen min 😂 Tøft av deg, incognita... Kanskje jeg skal prøve å hviske selv Er ikke noen risikosport akkurat da, å hviske noen få ord. Tror neppe min egen mor hadde kjent meg igjen bare på dét alene. Man har da ikke såå spesiell (hviske-)stemme heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 18. februar 2016 #29 Del Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, Sunflower-Delight skrev: Visste ikke at du hadde rødt hår? Har heller ikke tenkt på deg som frekk, jeg lurte faktiskt på hvem ab mente da vedkommende sa om å ville høre stemmen til noen som alltid svarer frekt til folk. Vi har da også O.G. Men synes ikke at dere begge virker frekke i måten dere svarer andre på, kan godt hende at dere svarer på en måte som virker provoserendes ut for noen personer, men dette er noe som flest av oss kan erfare. Ikke alltid lett å fullstendig vite hvordan tonefallet til en person over internett eller hvordan h*n tenkte da h*n skreiv sine meninger/tanker. Synes du virker som en fin bruker innpå her. Awww. Tusen takk for komplimenten @Sunflower-Delight! Jeg er en meget fin bruker her og det er du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #30 Del Skrevet 18. februar 2016 7 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Hva er poenget med både tråden og hviskingen? Et nei er fremdeles et nei! Finn noen andre å leke med! Ønsker alle en fin kveld videre! Jeg har da ikke bedt om å høre deg og er null interessert. Anonymkode: 9fcc2...591 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 18. februar 2016 #31 Del Skrevet 18. februar 2016 Er det ingen som høres ut som keiseren fra star Warszawa her? (Den autokorrekten syntes jeg var så morsom at jeg lar den stå) Kunne vært en morsom tråd. Brukeren over parodierer en kjent skuespiller, og man gjetter hvem. Den som gjetter riktig må parodiere en ny skuespiller. Eller noe. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 18. februar 2016 #32 Del Skrevet 18. februar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Er det bare meg, eller rakker du ned på hviskingen min nå? Jeg har da vitterlig ikke gjort deg noenting. Dessuten trodde jeg at du og jeg hadde en fin tone. Jeg kjente ikke til at noen var "ute etter deg", før nå. Nei nei, rakker ikke ned på hviskingen din. Tvert imot, jeg synes den var skjønn! Du og jeg har alltid hatt en fin tone og det har jeg lyst til å fortsette med. Jeg refererte til en del andre brukere på forumet, ikke til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 18. februar 2016 #33 Del Skrevet 18. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonGangerTo skrev: Nei nei, rakker ikke ned på hviskingen din. Tvert imot, jeg synes den var skjønn! Du og jeg har alltid hatt en fin tone og det har jeg lyst til å fortsette med. Jeg refererte til en del andre brukere på forumet, ikke til deg. Det var da endelig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. februar 2016 #34 Del Skrevet 18. februar 2016 For en absurd tråd dette utvilka seg til å bli 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 18. februar 2016 #35 Del Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: For en absurd tråd dette utvilka seg til å bli Stemmen din frøken! NUH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. februar 2016 #36 Del Skrevet 18. februar 2016 7 minutter siden, incognita skrev: Stemmen din frøken! NUH! Har ei skikkelig spessiell dialekt, så hadde blitt så sjukt avslørt av de som ikke har lagt sammen to og to av bildene jeg har posta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 18. februar 2016 #37 Del Skrevet 18. februar 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Har ei skikkelig spessiell dialekt, så hadde blitt så sjukt avslørt av de som ikke har lagt sammen to og to av bildene jeg har posta. Snakk bææærgensk da vel. Null stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 18. februar 2016 #38 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Jeg tror stemmen min hadde overrasket. Akkurat som om man satt og så en film. En sann historie. En virkelig tragedie. Og midt i denne filmen, helt ut av det blå hadde de i et millisekund fått inn bilde av en penis. Man hadde da lurt på om man faktisk så det man så. Hadde lurt på: " Hva var det der? " Neida. Ikke helt. Endret 18. februar 2016 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #39 Del Skrevet 18. februar 2016 17 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Har ei skikkelig spessiell dialekt, så hadde blitt så sjukt avslørt av de som ikke har lagt sammen to og to av bildene jeg har posta. Nå vet ikke jeg hvem du er, men hvordan kan de som kjenner deg ikke ha avslørt deg om du har postet bilde? Og om det er snakk om å skjerme deg fra folk som ikke kjenner deg, hvorfor er det greit å bli avslørt av venner, men ikke randoms? Anonymkode: 0c665...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 18. februar 2016 #40 Del Skrevet 18. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå vet ikke jeg hvem du er, men hvordan kan de som kjenner deg ikke ha avslørt deg om du har postet bilde? Og om det er snakk om å skjerme deg fra folk som ikke kjenner deg, hvorfor er det greit å bli avslørt av venner, men ikke randoms? Anonymkode: 0c665...331 Hun mener sikkert hvis noen har sett bilde av henne i bildetråden og tenker sånn "Hmmmmmmm kan det være Grete som jeg gikk på handelshøyskolen med i syvognitti? Hun med den fiffige dialekten.. Jeg er neimen ikke sikker, men synes det ligner" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå