Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Har dere mye klær? Selv er jeg veldig opptatt av klær og har endel, men ikke nok føler jeg selv Kjøper aldri dyre merkeklær, men kun på HM, Cubus o.l. Synes de har fine klær - dessuten får jeg endel for pengene
Angelica Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Jo da, har masse klær, men aldri noe å ha på meg! Har masse gammelt og mye av det kjøpt på salg. Så fint ut i butikken, men ikke fullt så fint når man får prøvd det hjemme. Resultatet blir masse klær som egentlig ikke passer sammen. Hm..Kanskje på tide å ta en opprydning?
Gjest 1111 Skrevet 15. oktober 2004 #3 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg hadde i alle fall endel klær. men så tok jeg en skikkelig oppryddning og ga bort alt som var for lite eller som jeg visste at jeg ikke kom til å gå med mer. og nå er klessskapet mitt så godt som nesten tomt. driver å fyller det opp igjen da.
Gjest Morild Skrevet 15. oktober 2004 #4 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har kun klær jeg bruker, ingenting som bare henger der. Før hadde jeg altfor mye, men har lært meg å kaste/gi til loppemarked og Fretex.
Arwen Skrevet 15. oktober 2004 #5 Skrevet 15. oktober 2004 Har altfor mye, men er vel håpløst å ikke shoppe når man jobber i butikk
Samantha Skrevet 15. oktober 2004 #6 Skrevet 15. oktober 2004 Eg har utrulig mykje kle egentlig, men 80% blir aldri brukt. Trur eg må ta og ha ei opprydding eg og... Men eg innbiller meg liksom at eg en eller annen dag kjem til å ha veldig lyst til å gå med det. Neppe.
Musemor Skrevet 15. oktober 2004 #7 Skrevet 15. oktober 2004 Har altfor mye, men er vel håpløst å ikke shoppe når man jobber i butikk Samme her!!
~Viva~ Skrevet 15. oktober 2004 #9 Skrevet 15. oktober 2004 En regel som iallfall ser ut til å være uten unntak er at jo mer klær du har, jo mindre har du å ha på deg :-) Før kjøpte jeg lite klær og hadde vel bare fire bukser eller noe sånt, men klarte alltid å finne et antrekk jeg var fornøyd med. Nå har jeg så mange plagg at jeg ikke husker hvordan alt ser ut engang, og vet aldri hva jeg skal bruke....
Fat Sally Lee Skrevet 15. oktober 2004 #10 Skrevet 15. oktober 2004 Ja. Jeg elsker å shoppe, og bruker mye penger på klær. De klærne jeg ikke bruker gir jeg bort til venninner eller loppemarkeder/fretex. Hater å ha klær som bare ligger og støver ned i klesskapet mitt. Handler der hvor jeg finner noe jeg liker. Dessverre finner jeg sjelden noe jeg liker på billigbutikker som Cubus og H&M...
Gjest jentegutt Skrevet 16. oktober 2004 #11 Skrevet 16. oktober 2004 Uff, jeg har så mye klær. Kjøper mye og kaster lite, men tar ofte på "gamle " klær hjemme, klær som jeg har likt godt og har gode minner fra.
Mistyen Skrevet 16. oktober 2004 #13 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg tar en opprydning et par ganger i året, men likevel har jeg fullt skap :-? På tide å ta en sjau igjen nå snart....
Gjest Embla s Skrevet 16. oktober 2004 #14 Skrevet 16. oktober 2004 Joda, masse klær og ikke noe å ha på :-x (har blitt flinkere til å kjøpe ting jeg vet jeg kommer til å bruke da ) Også syns jeg det er vanskelig å kvitte meg med klær jeg sjeldent bruker; det kan jo hende jeg trenger akkurat det plagget en dag
Gjest lilletroll Skrevet 16. oktober 2004 #15 Skrevet 16. oktober 2004 Har tre eller fire antrekk til jobben.....ellers er det dårlig med klær som passer, faktisk....har et veldig pyntet sett som jeg aldri får brukt fordi jeg aldri er på pynte steder.....ellers er resten av klærne for store for tiden... :-? Ikke har jeg råd til å kjøpe mer heller, men jeg skulle veldig ønske at jeg kunne det!
Gjest Genevieve Skrevet 16. oktober 2004 #16 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg har mye klær og måtte investere i en gedigen garderobeløsning så jeg fikk oversikt og kunne finne frem til bestemte plagg uten å måtte tømme hele skapet. Min garderobe består ikke av de vanlige 80% med rask og 20% brukelige klær, jeg er flink til å gi vekk, donere til UFF og kaste det som er slitt.
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2004 #19 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg har mye sommerklær,...har så og si ikke noe vinterklær. Sambo har mer klær enn meg tror jeg,..
Arkana Skrevet 16. oktober 2004 #20 Skrevet 16. oktober 2004 Altfor mye. Men jeg er heldigvis flink med å kaste/gi bort det jeg ikke bruker/det som ikke passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå