Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har nå søkt, og funnet noen grupper og samfunn på Facebook som er for ufrivillig barnløse, og IVF, men der er liksom FOR åpne. Noen av dem er jo lukket, men ALLE (også utenforstående) kan se hvem som er medlem der. Dermed blir det ikke helt hemmelig. Jeg har opprettet en gruppe som heter IVF Norge, og den er HELT skjult. Det vil si at ingen kan søke den opp, eller se hvem som er medlem der. Du kan poste epostadressen din her (den som er registrert på din Facebook) og du kan gjerne poste den anonymt, dersom du ikke vil knyttes til brukeren din her på KG. ☺☺ Det er jo bare å slette kommentaren din så fort du er lagt til. 😄 

Endret av merett2
endring av fremgangsmåte
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er medlem av en gruppe på facebook som det ikke går ann å søke opp, men jeg kan se hvem som er medlem der når jeg selv er medlem.. Men veldig fine sider å ha så blir gjerne med i gruppendin også :)

Anonymkode: 8c49e...45f

Skrevet
Den Thursday, February 18, 2016 at 20.55, AnonymBruker skrev:

Jeg er medlem av en gruppe på facebook som det ikke går ann å søke opp, men jeg kan se hvem som er medlem der når jeg selv er medlem.. Men veldig fine sider å ha så blir gjerne med i gruppendin også :)

Den vil jeg gjerne inn på! Kan du hjelpe meg? ☺

Skrevet

Jeg vil også gjerne være med i en slik gruppe. :Nikke:

Skrevet
8 timer siden, merett2 skrev:

Den vil jeg gjerne inn på! Kan du hjelpe meg? ☺

Hvordan skal jeg få lagt deg til der da? :P helt grønn på sånt hehe

Skrevet
8 timer siden, VirreVapp skrev:

Kan legge dere til der jeg :):) må bare vite hvordan jeg gjør det hehe :fnise:

Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Jeg hjelper dere litt på vei. Send det navnet dere har på FB til @merett2 på PM. Så legger hun dere til. :)

Og omvendt med gruppa til AB. AB sender PM til de som har brukernavn her inne. Man må altså vite FB-navn for å legge noen til i hemmelig gruppe.

Endret av Citronella
Skrevet
Den Friday, February 19, 2016 at 7.23, AnonymBruker skrev:

Kan legge dere til der jeg :):) må bare vite hvordan jeg gjør det hehe :fnise:

Du trenger Facebook navnet mitt ☺. Har du en bruker her inne? 

Skrevet
5 minutter siden, merett2 skrev:

Du trenger Facebook navnet mitt ☺. Har du en bruker her inne? 

Jeg ser nå at det gikk ann å søke den opp :klaske: men det virker ikke som andre som ikke er medlem kan se det. Den heter vartfall Ufrivillig barnløse, og en annen som heter Ufrivillig barnløs? 

Jeg er veldig fornøyd med de to sidene vartfall :)

Skrevet
1 time siden, Cmilla skrev:

Jeg ser nå at det gikk ann å søke den opp :klaske: men det virker ikke som andre som ikke er medlem kan se det. Den heter vartfall Ufrivillig barnløse, og en annen som heter Ufrivillig barnløs? 

Jeg er veldig fornøyd med de to sidene vartfall :)

Ja, de er helt sikkert kjempefine sider, men jeg liker så dårlig at hvem som helst kan se at jeg er medlem der. Det holder liksom med at venner, kolleger, og familie vet det. Jeg vil ikke at naboen også vet sånne private ting om meg, iallfall mens jeg ER i prosessen. 

Skrevet
1 minutt siden, merett2 skrev:

Ja, de er helt sikkert kjempefine sider, men jeg liker så dårlig at hvem som helst kan se at jeg er medlem der. Det holder liksom med at venner, kolleger, og familie vet det. Jeg vil ikke at naboen også vet sånne private ting om meg, iallfall mens jeg ER i prosessen. 

Det skjønner jeg :) er ikke helt god på det men vet ikke om andre kan se at du er medlem hvis man ikke er medlem selv.. Aner ikke egentlig. Men jeg vil gjerne være med i gruppen din :) 

Skrevet

Min gruppe er veldig liten foreløpig da. Den teller to medlemmer. Men det blir nok flere etter hvert, for nå er den jo helt ny. :) Hvis du vil, kan du sende meg Facebook-navnet ditt på melding her inne, så legger jeg deg til. 

Skrevet
13 timer siden, VirreVapp skrev:

Send meg navnet ditt, så legger jeg til deg også, Virre Vapp. :) 

Skrevet
2 timer siden, merett2 skrev:

Send meg navnet ditt, så legger jeg til deg også, Virre Vapp. :) 

Edit: send med e-postadressen. Det er enklere. :) Da får jeg lagt til dere.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, jeg er igang på mitt første ivf forsøk og har testdag om en uke😄 Letet meg ihjel på grupper på facebook som har gått eller går gjennom det samme. Så lurer på om jeg kan få lov og bli med i en gruppe hvor man kan veksle erfaringer osv😄 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke at noen skal vite om min situasjon så jeg legger til min ekstra Facebook. Så kan jo du velge om du vil legge meg til på gruppa. På Facebook heter jeg Bey Hive.  Det er faktisk ingen som vet at vi sliter 😢 

Anonymkode: 16c23...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...