Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var innom Vero Moda i dag og tittet på en bukse.

Jeg så at buksa var i størrelse 44. Har de begynt å føre litt større størrelser enn før? Mener å huske at de aldri hadde større enn størrelse 40 før :roll:

Jeg synes uansett at det er BRA at jenter med litt å ta i også kan komme seg inn i klærne der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vero Moda har da alltid hatt klær opp til str. 44. Det er jeg ganske sikker på.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vero Moda har da alltid hatt klær opp til str. 44. Det er jeg ganske sikker på.

Jeg som ikke har fått med meg det da :oops:

Skrevet

De har alltid hatt det, men kanskje de blir fort utsolgt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Men er størrelse 44 på Vero Moda like stor som størrelse 44 på f.eks Cubus?

Jeg har hørt mange klage på størrelsene på Vero Moda; at de kun har små størrelser der.

Skrevet

Jeg har ikke merket at klærne på vero moda er små i størrelsen, men klærne har et ungdommelig snitt, så det kan nok hende at klær på Cubus virker større med tanke på at de kanskje har et mer romslig snitt. (Sjelden jeg handler på Cubus...) Livvidder, lengder osv. er vel omtrent det samme.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg synes klærne på VM er STORE i størrelsen, og etter mange bomkjøp har jeg gitt opp hele butikken. Jeg bruker en liten str 34, og 34 der er altfor stor for meg.

Skrevet

Jeg synes også at VM er forholdsvis store i størrelsene.

Skrevet

Jeg har heller aldri lagt merke til at de er små i strl.

Heller "vanlige" :)

Skrevet

Jeg har kjøpt et par bukser på VM, og e er faktisk litt større enn de andre buksene jeg har. Kjøpte str 40 som jeg bruker til vanlig, men ser at jeg fint kunne hatt str 38 i nettopp disse buksene. Så kanskje de er litt større i str?

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har også prøvd meg med å si at str der er littebitt store i str. Det var den første butikken jeg kunne kjøpe klær str 36 i. (brukte da 38 fra andre butikker)

Skrevet

jeg syns det er helt supert at de har litt store str....da kan man skryte på seg at man går i mindre da...hi hi :ler: men syns det er bra at en såpass populær motebutikk går frem som et godt eksempel på at ikke alle skal presse seg inn i xs...og at large faktisk er large og ikke small :Nikke:

Skrevet

Men hver gang jeg er på vero moda, finnes det bare strl 34-36-38 og noen fååå ganger 40 :roll:

Enten er det de store strl som går først, eller de tar inn for lite av litt større strl....

Skrevet

Synes faktisk det finnes for få SMÅ størrelser på Vero Moda jeg da :-?

Skrevet

Greit at de har store størrelser liksom,men de er jo laget for å sitte som ett skudd på de som bruker de små størrelsene. Er kanskje store størrelser,men som oftes er det ikke laget for å passe til den formen de som bruker store størrelser har. Jeg bruker ca størrelse 38/40 i Vero Moda bukser,men ser jo at som oftes sitter de buksene finest på dem med det så kalte idealet...

grr...irriterende... :-x

Og det kan jo selvfølgelig gå andre veien...At de ikke har for dem som er for små sånn som jeg så noen over skrev...

Gjest Anonymous
Skrevet
Men hver gang jeg er på vero moda, finnes det bare strl 34-36-38 og noen fååå ganger 40  :roll:  

Det samme skjer med meg. Det er derfor jeg fikk "sjokk" da jeg så at de hadde størrelse 44. Jeg trodde jo ikke at Vero Moda førte størrelser større enn 40 siden jeg aldri ser det i butikken. Men jeg er hverfall glad for å se at de gjør det :)

Skrevet

Vero Moda fører klær opp til 44.

Noen klær er store i str og noen klær er små i str.

Man bestiller esker av de forskjellige varene, hvor størrelsene er lagt på forhånd. Så de som er i butikkene kan ikke bestemme hvilke str de får. Og da kommer det gjerne 1 xs og 1 xl.

Det som er veldig bra er at Vero Moda og Only har begynt med et suppleringssystem der man velge mer selv. Dette er på jeans.

Der kan man bestille benlengde 30 og 36 i tillegg til 32 og 34 som er standard. Man kan også bestille opp til 36 tommer i livet, hvor 33 bruker å være det høyeste som kommer i esken.

Det er kun på utvalgte modeller.

Det er ikke så mange som benytter seg av suppleringssystemet enda, siden det er så nytt, men det kan være greit å vite. :)

Skrevet

Synes forresten Vero Moda har fått mange fine jeans i det siste ja! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...