Kipa Skrevet 15. juli 2002 #1 Skrevet 15. juli 2002 en venninne fikf ikke mensen, hun gikk til legen for å sjekke om det var en graviditet eller hva. Han sa, du har vært gravid for 5 uker siden...da mista du fosteret i 1. mnd. Hun har ikke merka noe. Dette har skjedd med henne for noen år siden også: kan man virkelig være gravid, og så ha en spontanabort uten å merke noe. Kan det samme ha skjedd med meg...?? Jeg mener siden man ikke merker noe Jeg synes dette er så rart! Hun trengte ikke noe sykehusopphold ingen utskraping eller noe. Er det flere som vet noe om dette???
Zafir Skrevet 15. juli 2002 #2 Skrevet 15. juli 2002 Hmm...jeg vet at mange av oss kan ha hatt en abort uten at vi har visst om det, dvs at aborten kommer som mens. Men at hun har mistet uten noen helst form for blødninger, og heller ikke trengte utskrapning hørtes merkelig ut. Hvor er det blitt av fosteret? Kanskje noen andre vet mer om dette? Zafir 9+1
Linnda Skrevet 15. juli 2002 #3 Skrevet 15. juli 2002 Det som sannsyneligvis har skjedd, er at hun har mistet omtrent samtidig med når hun egentlig skulle hatt mensen. Så tidlig i svangerskapet er det ikke store greiene der inne, så det er egentlig ikke så rart at hun ikke merket det. Hadde kanskje bare litt mer klumper eller litt kraftigere mens enn vanelig. Så etter aborten har syklusene hennes hengt seg opp litt, noe som ofte resulterer i uteblitt mens. Og det er heller ikke alle som mister som trenger utskrapning. Jeg hadde ikke utskrapning når jeg mistet i desember i fjor. Heller ikke noe sykehusopphold. Det er faktisk ganske mange som mister i første mnd. av svangerskapet. Man får mens rundt den tiden man skal ha og gidder dermed ikke å teste. Hvis man hadde gjort det, kunne man sittet med en positiv test i hånda og mens. Men det vi ikke vet har vi ikke vondt av! :blunke: Klems fra
Astra Skrevet 16. juli 2002 #4 Skrevet 16. juli 2002 Sannsynligheten for en abort er størst første måneden og avtar proporsjonalt med graviditetstida. Det er faktisk mange som aborterer før man veit at man er gravid -det er naturens måte å kvalitetskontrollere på. Dessverre hender det jo også at man aborterer etter at man har mista første mens/veit at man er gravid, men sjansen for det blir mindr for hver uke i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå