Gå til innhold

Er han seriøs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en via dateside. Fikk et fint 1 inntrykk og vi bestemte oss for en 2 date som skulle være i går. . Syntes han var god som stilte opp tiltross for vond rygg. Så kom tekstmeld at han ville jobbe litt seint men vi kunne se hvor seint det .  Så kom tekst meld om at  ryggen var litt trøblete så han ville utsette daten. Jeg sa han fikk se hvor vondt han hadde det og vi kunne utsette det til i dag. God bedring. Fikk takk men har ikke hørt mer. Lurer på om dette er et tegn på at han ikke vil.? Jeg vil ikke mase med å sende melding?

Anonymkode: e270b...9a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har vondt i ryggen så er det kanskje ikke så rart :) du får se det an og la han ta neste steg. Jeg ville ikke sendt noen flere meldinger. Hvis han vil treffe deg igjen hører du fra han. 

Anonymkode: 672ad...d24

Skrevet

Men jeg var innom datesiden hvor jeg traff han i dag morges Han hadde vært pålogget for 20 min siden. Men d trenger ikke å ha noe å si, jeg var jo der jeg også da. Men da får jeg se om han tar kontakt.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg var innom datesiden hvor jeg traff han i dag morges Han hadde vært pålogget for 20 min siden. Men d trenger ikke å ha noe å si, jeg var jo der jeg også da. Men da får jeg se om han tar kontakt.

Hmm, vanskelig å vite hva han tenker. Dere har bare møtt hverandre én gang, så hadde ikke lagt så mye i det. Som sagt så vil han gi lyd fra seg om han virkelig er interessert. Siden han avlyste syntes jeg han kan plukke opp tråden igjen, men det er bare min mening. 

Anonymkode: 672ad...d24

Skrevet

Får vente å se om han tar kontak. 

Men hva tenker dere om jeg går inn på datesiden hvor jeg traff han. Blir det litt feil?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får vente å se om han tar kontak. 

Men hva tenker dere om jeg går inn på datesiden hvor jeg traff han. Blir det litt feil?

Hva mener du med "går inn på siden"? Du har jo allerede gjort det.

Anonymkode: 73718...3f8

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "går inn på siden"? Du har jo allerede gjort det.

Anonymkode: 73718...3f8

Det var i dagtidelig. Men blir d feil om jeg går inn flere ganger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...