Gå til innhold

Korte vipper etter vippeextensions

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

For litt over en uke siden reiste jeg til vippesalongen og tok av løsvippene etter 1,5 år med lange vipper. Både for å spare penger og for å la vippene få litt "fri" (noen som anbefalte meg å ta av vippene for å la de hvile litt). Da jeg tok de av fikk jeg se at de var noe kortere og færre enn før jeg satte på extensions. Jeg har vært flink til å ta vare på vippene, og har hatt en kort og "naturlig" lengde på de.

Er det noen der ute som har tips til å pleie vippene? Vippeserum har jeg lite tro på. Skal la være å bruke mascara og vippetang med mindre jeg skal på jobb eller andre ting, så vippene får i hvertfall hvile da.

Trenger også tips til sminkefjerner som er skånsom mot øyevippene :)

Anonymkode: 9771e...b95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sminkefjerner - kokosolje 

Pleie - castor oil

Begge får du superbillig på Amazon (co.uk)

Anonymkode: 42569...817

Skrevet

De kan kanskje virke kortere fordi du er så vant til å se deg selv med lange vipper? 

Ellers er jeg enig i tipset om Castor oil! 

Anonymkode: 0faba...759

Skrevet

Hvis du jobber 100% og skal plage vippene dine med mascara og vippetang hver dag du er på jobb får de i grunn aldri fred, så da kan du heller ikke forvente at det blir bedre. 

Tror helt ærlig det ikke er så mange andre enn deg selv som legger merke til om du bruker mascara og vippetang :) 

Anonymkode: ea1b3...66b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...