AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Litt over 1 mnd siden jeg snakket med han; men savner han hver eneste dag. Han ønsket videre vennskap, men jeg klarte det ikke pga sterke følelser for han. Hvordan tar jeg kontakt igjen, hva skal jeg skrive til han? Kan jeg rett og slett skrive at jeg savner han? Tenker at han kanskje har kommet over meg, men samtidig så trur jeg ikke det. Anonymkode: 3bba1...8e7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Hvis han vet hva du føler og dere har snakket om det er det bare selvpining og ta opp kontakten igjen! gå videre selv om det er vondt er mitt beste tips. om dere ikke snakket om dine følelser så ville jeg sat det bare for å bli ferdig med det og legge det bak meg, noen ganger hjelper det å si ting høyt! Anonymkode: 8ee84...53c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Uff, har vært i samme båt. Jeg sendte en "jeg savner deg" melding i fylla etter rundt 1,5 mnd uten kontakt, dermed var det tilbake til selvpiningen ved å være rundt en jeg hadde sterke følelser for, men som ikke følte det samme. Anbefales ikke. Endte bare med at jeg måtte kutte kontakten igjen. Anonymkode: 138e4...745 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå