~Viva~ Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Satt og leste tråden om å ta typen med strap-on, tenkte at det var ekkelt og svarte at nei det ville jeg aldri gjort. Men så tenkte jeg litt, og kom fram til at den meningen er mye påvirket av at jeg vet min samboer ville fått fullstendig noia av ideen og at jeg sannsynligvis - selv om jeg ikke tenner på tanken - hadde vært villig til å prøvd om han virkelig ville. Vi har alle grenser når det gjelder seksualitet og mitt spørsmål er hvor langt dere andre er villige til å tøye deres, etter partnerens ønsker. Om dere da i det hele tatt er åpne for å prøve noe dere i utgangspunktet ikke tenner på. Og når noe er utprøvd- er dere villige til å gjøre det flere ganger for å glede partneren selv om dere ikke likte det kjempegodt? Selv så kan jeg prøve alt som ikke er fullstendig avtennende, tenker wet-sex for eksempel. At jeg ikke ville blitt med på ting som involverer dyr og barn er en selvfølgelighet. En opplevelse kan gjerne gjentas om han syntes det var en suksess, bortsett fra om jeg selv synes det var direkte vondt (eks analsex). En skal selvfølgelig ikke være med på noe en ikke vil, men det er mange ting en i utgangspunktet synes virker rare som det ikke kan skade å prøve.
Hu i Svingen Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Enig med deg! Ville nok vært med på det aller meste, så lenge det utelukker urin, avføring og bleier... Kommer ikke på noe annet i farten som ville vært totalt uaktuelt. Jo - fisting også! Men ellers: kjør på! En forutsetning for å bli med på ting man ikke ville valgt selv, er at man gjør det sammen med noen man kan stole på. Tror imidlertid jeg ville fått problemer med å holde meg alvorlig hvis jeg måtte iføre meg f.eks. fullt oljehyre eller noe i den duren...
Nabodama Skrevet 16. oktober 2004 #3 Skrevet 16. oktober 2004 Henger meg på dere, jeg DEt er spennende ¨utforske litt, og dessuten kan det hende en liker noe som en i utgangspunktet ikke hadde noe forhold til. Men enkelte ting er IKKE-ting, som dere andre nevner.
HHOljehyre Skrevet 26. november 2004 #4 Skrevet 26. november 2004 Tror imidlertid jeg ville fått problemer med å holde meg alvorlig hvis jeg måtte iføre meg f.eks. fullt oljehyre eller noe i den duren... :evil: Jeg har ikke problemer å iføre meg oljehyre og ha sex med de på. Det er faktisk ganske deilig. Særlig hvis oljehyra er snudd inn/ut og man kjenner det glatte stoffet rett mot huden. Så har jeg klippet hull forskjellige strategiske steder for "easy access". HH
Superlammet Skrevet 26. november 2004 #5 Skrevet 26. november 2004 Grenser kan selvsagt flyttes! Man bør sette grenser for hva man absolutt IKKE vil, og heller prøve seg frem. Prøver man noe man ikke liker blir den tingen lagt i "esken" med u-ting. Med tanke på hvor mye sinnsyke digge ting som finnes er det verdt å prøve ut de tingene som ikke ligger i "u-ting-esken" tilfelle man finner noe som man liker.
Gjest snufs Skrevet 26. november 2004 #6 Skrevet 26. november 2004 Mine grenser ble flyttet alt for tidlig og mot mine ønsker, som barn, og jeg sliter med å få lyst på sex i hele tatt. Jeg jobber hardt med dette og håper selvfølgelig at det vil løsne for meg også etter hvert. Jeg misunner alle de som har et naturlig syn på seksualitet og som har så stor glede av sex. Men jeg lever i håpet.............
Suzy Skrevet 26. november 2004 #7 Skrevet 26. november 2004 Jeg sier som Samantha i SATC jeg: "I'm a try-sexual, I'll trie anything once" Nå er dette en sannhet med noen modifikasjoner for jeg klarer ikke tanken på urin og avføring i seksuell sammenheng, eller noe som ikke er lovlig - MEN ellers er jeg absolutt villig til å strekke meg langt for min kjære og hans eventuell lyster. Noe av gleden er jo å gjøre noe som virkelig tenner ham!
Superlammet Skrevet 26. november 2004 #9 Skrevet 26. november 2004 Hva er strap-on? Kort og brutalt: Damer kan sette på seg en slags "truse" med en diger, kunstig kuk forann som hun kan straffepule hannkjønn i mannefitta med! Fyfaen det blei brutalt og det der da
bølla Skrevet 26. november 2004 #10 Skrevet 26. november 2004 Suxy skrev Jeg sier som Samantha i SATC jeg: "I'm a try-sexual, I'll trie anything once" Kaster meg på denne jeg. Med unntak som andre også sier, wet-sex, barn og dyr. Fisting er så ille som det høres ut....
Gjest Hilde K S Skrevet 26. november 2004 #11 Skrevet 26. november 2004 Kort og brutalt: Damer kan sette på seg en slags "truse" med en diger, kunstig kuk forann som hun kan straffepule hannkjønn i mannefitta med! Fyfaen det blei brutalt og det der da Å. Ja det er sikkert de fleste menn interessert i.
Superlammet Skrevet 26. november 2004 #12 Skrevet 26. november 2004 Å. Ja det er sikkert de fleste menn interessert i. Hehe, som jeg sa, det ble fort og brutalt som rakkern.. kunne sikkert forklart det på en penere måte hvor jeg hadde beskrevet at prostata blir stimulert osv, men men Og det er flere enn du tror... *skremme enda mer*
Gjest *Fiona* Skrevet 26. november 2004 #13 Skrevet 26. november 2004 :o wodan, du skremmer vannet av meg... Hva er fisting? All avføring og vold osv er selvagt helt ut, jeg blir kvalm bare jeg tenker på det. Bleier og oljehyre? :o Jaja... velbekomme. Hvor langt jeg ville strekke meg? Nei, jeg vil ikke orke å fake noe. Så enten gjør vi noe jeg liker, eller iallfall kan tåle uten å vemmes, eller så gjør vi det IKKE. Enkelt og greit. Ser ingen grunn til å TÅLE noe for noens skyld, jeg må ha glede av det selv. Det samme gjelder omvendt - er det noe med meg og min måte han ikke liker, får han finne seg noen andre - hvis man er totalt mismatch seksuelt.. vel, da mangler det for mye for meg, jeg liker nærhet og trygghet, jeg må vite at jeg blir respektert og likt. Men mange ting kinda grows on you, da - hvis noen fortalte meg da jeg var jomfru at jeg kom til å LIKE oralsex på menn, ville jeg besvimt på flekken antagelig SÅ man modnes jo underveis. Måtte vært topp å finne noen som man matcher sånn nonelunde, som man kan modnes sammen med på alle områder *sukker håpefullt*
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 26. november 2004 #14 Skrevet 26. november 2004 Liker sex, men wet er IKKE sex i mine øyne. det er sykt. det samme er med føtter, dyr, unger og noe innen SM! Og jeg mener at wet skulle vært ulovlig. Fysj for noe grusomme greier!! Å bytte bakterier?? Det som er tingen nå? Vet at det er en god del bakterier i våre kjønnsorgan også, men det burde da finnes grenser for hva som skal bli akseptert! :evil: En strap-on på kjæresten er også helt uaktuelt! Da får han finne seg en mann!!
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #15 Skrevet 26. november 2004 Hva er fisting? Hele hånda inni fitta :oops:
Gjest Eir Skrevet 26. november 2004 #16 Skrevet 26. november 2004 Og jeg mener at wet skulle vært ulovlig. Fysj for noe grusomme greier!! Å bytte bakterier?? Det som er tingen nå? Urin er faktisk sterilt, under første verdenskrig brukte de det til å sterilisere instrumenter under operasjoner på slagmarken. På hvilket grunnlag skulle man forby folk å utveksle kroppsvesker, så lenge ingen skader noen?
Gjest Hilde K S Skrevet 26. november 2004 #17 Skrevet 26. november 2004 Hehe, som jeg sa, det ble fort og brutalt som rakkern.. kunne sikkert forklart det på en penere måte hvor jeg hadde beskrevet at prostata blir stimulert osv, men men Og det er flere enn du tror... *skremme enda mer* Det er enkelte ting jeg ikke ønsker å vite om mannen min. Om han kunne tenke seg strap-on er en slik ting. Hm. Om det er flere enn jeg tror, er det da flere homofile enn først antatt? Jeg vet at det er mange erogene soner i endetarmen, men en diger sak trenger man vel ikke?
Gjest Arkmark Skrevet 26. november 2004 #18 Skrevet 26. november 2004 Det er enkelte ting jeg ikke ønsker å vite om mannen min. Om han kunne tenke seg strap-on er en slik ting. Hm. Om det er flere enn jeg tror, er det da flere homofile enn først antatt? Jeg vet at det er mange erogene soner i endetarmen, men en diger sak trenger man vel ikke? Er man homofil fordi man liker analsex? Jeg trodde homofile hadde analsex fordi dette er den eneste praktiske måten å ha sex på ved siden av oralsex.
Gjest *Fiona* Skrevet 29. november 2004 #19 Skrevet 29. november 2004 :o :o :o :o :o Fisting er hele knyttneven...? Opp i...? Hvor mange barn må man få først for å anta slike dimensjoner? Jeg mener, vel er man elastisk, men en mannfolkneve?? Har det rakna helt, hvem kommer på noe sånt?? Beklager, jeg ble helt satt ut, jeg får vondt mellom bena bare jeg tenker på det. Og litt kvalme. Jeg mener, jeg har vitterlig fått et barn, men jeg er fortsatt intakt og såpass trang at en hvilken som helst vanlig pikk er stort nok - er den litt stor er det jo MYE der. Å få en hel knyttneve inn der...? Jeg er klar over at barn kommer UT den veien (duh...) men det er strengt tatt en ekstrem situasjon med en ekstrem og smertefull, kan jeg jo nevne i forbifarten, tilpasning. Og så skal man gnu noe INN der? For moro skyld?? Jeg mener ikke å fornærme noen som liker dette, men jeg er genuint ovrrasket over hvor en slik idé kommer fra og ikke minst hvordan den er praktisk å gjenomføre hos en normal kvinne. Hva med dette er den opphissende delen? Er det mannen eller kvinnen det er kult for? Og i så fall HVA er kult med det? Jeg lurer oppriktig :oops: for jeg har ikke hørt om det før. Noen som vet?
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #20 Skrevet 29. november 2004 Skjønner ikke hvorfor så mange er negative til bleier her :-(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå