Malin.s Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Hei.. Det kan hende noen av dere leste det jeg skrev istad.. Men nå er det altså gjort.. Nå er babyen min avlivet (Katten min) Så lurte jeg på om noen har noen tips til hvordan man klarer å komme seg gjennom dette... Å takle sorgen.. Setter pris på kommentarer
Somle Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Tenk på de fine stundene, at pus har hatt et fint liv hos deg. Du har helt sikkert tatt riktig valg og pus har det bedre nå (uten å vite hva som har skjedd). Vet ikke altså, er så grusomt å miste noen en er så glad i. Jeg kan fortsatt gråte og ha vondt i hjertet over de jeg har mistet. Men jeg smiler oftere, smiler og tenker på alt det gode.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Men du, dette er tredje tråden. Du har fått mange gode råd og støtte. Fra nå av er det du som jobbe med tankene og følelsene dine, du kan ikke gå til KG hver gang ting butter imot Anonymkode: 96e20...9c6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men du, dette er tredje tråden. Du har fått mange gode råd og støtte. Fra nå av er det du som jobbe med tankene og følelsene dine, du kan ikke gå til KG hver gang ting butter imot Anonymkode: 96e20...9c6 Helt enig! Det holder med en tråd! Anonymkode: 9eeca...a1c
Malin.s Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2016 Den 19. februar 2016 at 18.54, Somle skrev: Tenk på de fine stundene, at pus har hatt et fint liv hos deg. Du har helt sikkert tatt riktig valg og pus har det bedre nå (uten å vite hva som har skjedd). Vet ikke altså, er så grusomt å miste noen en er så glad i. Jeg kan fortsatt gråte og ha vondt i hjertet over de jeg har mistet. Men jeg smiler oftere, smiler og tenker på alt det gode. Tusen takk<3
Malin.s Skrevet 21. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2016 Den 19. februar 2016 at 18.56, AnonymBruker skrev: Men du, dette er tredje tråden. Du har fått mange gode råd og støtte. Fra nå av er det du som jobbe med tankene og følelsene dine, du kan ikke gå til KG hver gang ting butter imot Anonymkode: 96e20...9c6 Ja det hjalp ikke.. Jeg bare freaker helt ut.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Skulle egentlig bare lage to tråder, men klarte ikke å slette den andre...
Eolin Skrevet 21. februar 2016 #7 Skrevet 21. februar 2016 9 timer siden, Malin.s skrev: Ja det hjalp ikke.. Jeg bare freaker helt ut.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Skulle egentlig bare lage to tråder, men klarte ikke å slette den andre... kan du ikke bare fortsette i samme tråd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå