Gå til innhold

Kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere kontakt med en dere er interessert i og evt dater? Hver dag? Sjeldnere? Oftere (flere ganger til dagen)? 

Jeg er litt redd for å være for på. Har fått bekreftelse på at han liker meg, og jeg har vel også gitt uttrykk for at jeg liker han. Men likevel vil jeg ikke virke masete. Vi skriver med hverandre noen gamger i uka, ikke hver dag. Kan jo hende han tenker det samme som meg altså. Føler jeg må ha noe å si for å ta kontakt også, ikke bare ta kontakt for å ta kontakt. Og når kan jeg evt spørre om han vil møtes? Har ikke truffet han alene enda. Eller skal jeg vente på at han spør?

:)

Anonymkode: ee55d...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har du fått bekreftelse på at han liker deg og visa versa?

Dersom dere liker hverandre, ser jeg ikke noe problem med å ha kontakt ofte, men sikkert lurt å få på plass en date om dere allerede har snakket i flere uker. Hvis du ønsker en date, så spør du :) ingen regel på når du bør spørre om det.

Anonymkode: 44e60...95f

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du fått bekreftelse på at han liker deg og visa versa?

Dersom dere liker hverandre, ser jeg ikke noe problem med å ha kontakt ofte, men sikkert lurt å få på plass en date om dere allerede har snakket i flere uker. Hvis du ønsker en date, så spør du :) ingen regel på når du bør spørre om det.

Anonymkode: 44e60...95f

Han har sagt at han skulle ønske jeg var der, og gitt meg komplimenter. Jeg har ikke gjort det samme med han, men svarer ofte på melding/snap f.eks., og har nok vært litt flørtete tilbake. Jeg får kvinne meg opp til å spørre... 

Dårlig tegn hvis jeg ikke får melding på noen dager, eller overanalyserer jeg? Menn tenker kanskje på en annen måte? :P

Skrevet

Dytt

Skrevet

Noen ganger i uka høres bra ut. Så blir det ikke overload heller. Bare å spørre han om han vil finne på noe, du er jo rimelig sikker på at han vil si ja så hvis du vil til next step med han må du ta initiativ til å spørre, siden han mest sannsynlig ikke tør selv enda og da kan det fort ta for lang tid før noe skjer. Kjør på :) 

Anonymkode: 1971a...13a

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger i uka høres bra ut. Så blir det ikke overload heller. Bare å spørre han om han vil finne på noe, du er jo rimelig sikker på at han vil si ja så hvis du vil til next step med han må du ta initiativ til å spørre, siden han mest sannsynlig ikke tør selv enda og da kan det fort ta for lang tid før noe skjer. Kjør på :) 

Anonymkode: 1971a...13a

Takk for svar :) Enig i det. Er skikkelig utålmodig kjenner jeg. Har aldri følt det sånn før :P Men jeg tenker jo at han sannsynligvis sier ja hvis jeg spør. Han har jo tydelig vist at han er interessert. Og kanskje han som du sier ikke tør selv enda. Jeg må nok bare få det gjort! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...