Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Hvorfor byttet de i så fall navn? Bonderomantikk var jo langt mer treffende.
~Viva~ Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg forstod det ikke som at de byttet navn, men at "Bonderomantikk" var en slags undertittel på serien. Etter hva jeg har fått med meg het det "Jakten på Kjærligheten" alt fra starten.
Ugla Skrevet 15. oktober 2004 #3 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg forstod det ikke som at de byttet navn' date=' men at "Bonderomantikk" var en slags undertittel på serien. Etter hva jeg har fått med meg het det "Jakten på Kjærligheten" alt fra starten.[/quote'] Sånn har jeg også forstått det.
Melissa Gioberti Skrevet 15. oktober 2004 #4 Skrevet 15. oktober 2004 Har sett det en halv gang....treeegt og kjeeedelig.
Elbereth Skrevet 16. oktober 2004 #5 Skrevet 16. oktober 2004 Syns faktisk det var ganske bra. En normal og menneskelig motvekt til alle de andre "sjekke-reality" som vises, hvor alt er så glamorøst og fancy og virkelighetsfjernt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå