Gå til innhold

Google og søkeresultater.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si at jeg heter Stina Pedersen.. Når jeg skriver inn "Stina" så kommer "Stina Pedersen" opp med engang. Betyr det at det er mange som søker opp navnet mitt? Eller hvordan funker dette? Jeg er nr to som kommer opp, personen over meg er en ganske kjent toppblogger.

Anonymkode: 785a4...6ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs. Du må se på hvilken plass du havner på, samt sammenligne det med totale resultater av søket ditt.

For eksempel, om du kun får opp 7 resultater og havner på tredjeplass, så er det lite sannsynlig at de søker deg opp. Og om du har likt navn til en kjent person, så er det nok mange som søker litt feil og havner hos deg, istedenfor bloggeren.

Anonymkode: e8dc4...4ca

Skrevet

Google vet også hvem du er om du ikke har stilt in inkognito søk. Så du vil alltid få opp deg selv høyere enn f.eks jeg ville gjøre om jeg søkte på deg

Anonymkode: d838d...619

Gjest 2Bhonest
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si at jeg heter Stina Pedersen.. Når jeg skriver inn "Stina" så kommer "Stina Pedersen" opp med engang. Betyr det at det er mange som søker opp navnet mitt? Eller hvordan funker dette? Jeg er nr to som kommer opp, personen over meg er en ganske kjent toppblogger.

Anonymkode: 785a4...6ef

Betyr at du har et navn som er veldig vanlig å søke opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...