AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Del Skrevet 18. februar 2016 Noen der ute som har prøvd Paulas Choice? "Alle" elsker produktene hennes, og etter å ha fult r/skincareaddiction en stund har jeg lyst til å prøve samtlige av hennes produkter. Men hvor kan jeg kjøpe det? Det er svindyrt i Norge såvidt jeg ser. Noen som vet? Andre erfaringer med produktene hennes? Anonymkode: 77f88...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg har lest en god del av hennes anbefalinger og føler hun er ærlig med sine meninger. Hvilken produkter er det snakk om da? Anonymkode: d6356...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Del Skrevet 18. februar 2016 Hun selger mye jeg har lyst å prøve, men det er vanskelig å få tak i fra Norge. Porto er dyrt. Anonymkode: cc72d...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPhoebe Skrevet 18. februar 2016 #4 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg kjøpte 1% Clinical Retinol fra PC, so far so good. Dette fikk jeg fra https://beautywonderland.no/, De er det eneste som selger PC produkter i Norge, tror jeg. Jeg tenker om å kjøpe andre ting (til åpne porer), fra Resist linje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 18. februar 2016 #5 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Jeg er også keen på å prøve PC! Hørt masse bra om C15 serumet og liquid BHA. De har en offisiell Amazon page, kanskje frakten ikke er så ille derfra? Lookfantastic har også PC. Edit: handlet nettopp fra LookFantastic, de har masse der (men ikke C15-serumet 😓) Endret 18. februar 2016 av Prorsum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #6 Del Skrevet 18. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest en god del av hennes anbefalinger og føler hun er ærlig med sine meninger. Hvilken produkter er det snakk om da? Anonymkode: d6356...270 Hun har mange bra, men jeg har nå handlet følgende fra Lookfantastic (takk @Prorsum!): Liquid 2% BHA Exfoliant (alle raver om denne, så er spent på den!) Moisture Boost Hydrating Treatment Cream (fuktighetskrem for min tørre hud) hadde også lyst til å prøve C15-serumet, men de hadde den ikke 🙄 Anonymkode: 77f88...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #7 Del Skrevet 18. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun selger mye jeg har lyst å prøve, men det er vanskelig å få tak i fra Norge. Porto er dyrt. Anonymkode: cc72d...b27 Gratis frakt hos Lookfantastic! Anonymkode: 77f88...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snowz Skrevet 18. februar 2016 #8 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg har også lyst til å prøve PC, hørt mye positivt! Du får si ifra hvis du prøver det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPhoebe Skrevet 18. februar 2016 #9 Del Skrevet 18. februar 2016 Må du betale toll og moms når du kjøper fra Lookfantastic? Det ser ut at det er billigere hos Lookfantastic enn BeautyWonderland... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillek Skrevet 20. februar 2016 #10 Del Skrevet 20. februar 2016 Jeg har kun brukt Paulas Choice de siste tre årene, og har aldri hatt bedre hud enn jeg har nå! Jeg gikk fra å bruke Obagi og Jan Marini etter anbefaling fra hudpleier, men skal aldri bruke så mye penger på det igjen. Jeg er helt frelst! Går ikke en gang til hudpleier lenger. Jeg kjøper fra www.beautywonderland.no, og ellers så hender det at jeg bestiller til venner/familie som bor i utlandet om det er noe jeg ikke får tak i her:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå