Gå til innhold

Paula's Choice

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen der ute som har prøvd Paulas Choice? 

"Alle" elsker produktene hennes, og etter å ha fult r/skincareaddiction en stund har jeg lyst til å prøve samtlige av hennes produkter. Men hvor kan jeg kjøpe det? Det er svindyrt i Norge såvidt jeg ser. 

Noen som vet? Andre erfaringer med produktene hennes? 

Anonymkode: 77f88...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest en god del av hennes anbefalinger og føler hun er ærlig med sine meninger. Hvilken produkter er det snakk om da?

Anonymkode: d6356...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun selger mye jeg har lyst å prøve, men det er vanskelig å få tak i fra Norge. Porto er dyrt. 

Anonymkode: cc72d...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også keen på å prøve PC! Hørt masse bra om C15 serumet og liquid BHA. De har en offisiell Amazon page, kanskje frakten ikke er så ille derfra? Lookfantastic har også PC. 

Edit: handlet nettopp fra LookFantastic, de har masse der (men ikke C15-serumet 😓)

Endret av Prorsum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest en god del av hennes anbefalinger og føler hun er ærlig med sine meninger. Hvilken produkter er det snakk om da?

Anonymkode: d6356...270

Hun har mange bra, men jeg har nå handlet følgende fra Lookfantastic (takk @Prorsum!):

Liquid 2% BHA Exfoliant (alle raver om denne, så er spent på den!)

Moisture Boost Hydrating Treatment Cream (fuktighetskrem for min tørre hud)

hadde også lyst til å prøve C15-serumet, men de hadde den ikke 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun selger mye jeg har lyst å prøve, men det er vanskelig å få tak i fra Norge. Porto er dyrt. 

Anonymkode: cc72d...b27

Gratis frakt hos Lookfantastic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du betale toll og moms når du kjøper fra Lookfantastic? Det ser ut at det er billigere hos Lookfantastic enn BeautyWonderland...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun brukt Paulas Choice de siste tre årene, og har aldri hatt bedre hud enn jeg har nå! Jeg gikk fra å bruke Obagi og Jan Marini etter anbefaling fra hudpleier, men skal aldri bruke så mye penger på det igjen. Jeg er helt frelst! Går ikke en gang til hudpleier lenger. Jeg kjøper fra www.beautywonderland.no, og ellers så hender det at jeg bestiller til venner/familie som bor i utlandet om det er noe jeg ikke får tak i her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...