AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Hei, jeg er student ved Universitetet, og har brukt opp mine 3 eksamensforsøk, og lurer på om hvilken argumenter kan jeg bruke for å få innvilget søknad om disp. til å avlegge fjerde eksamensforsøk? Hvis jeg ikke får innvilget søknad, vil de kaste meg ut av studiet... Har noen erfaring med dette? Hva er særlige grunner? Ser frem til gode råd, takk. Anonymkode: 432a4...1b1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Ingen mulighet til å bytte ut med annet fag? Særlige grunner er sykdom, dødsfall og slike ting. For øvrig anbefaler jeg å bestille en time hos veilederen din. Anonymkode: ff62a...719
Astrum Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Hvis dette er i Oslo, hadde jeg tatt en prat med Studentombudet. Hun er en svært flink jurist som kan veilede deg i tolkningen av regelverket.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er student ved Universitetet, og har brukt opp mine 3 eksamensforsøk, og lurer på om hvilken argumenter kan jeg bruke for å få innvilget søknad om disp. til å avlegge fjerde eksamensforsøk? Hvis jeg ikke får innvilget søknad, vil de kaste meg ut av studiet... Har noen erfaring med dette? Hva er særlige grunner? Ser frem til gode råd, takk. Anonymkode: 432a4...1b1 Hvis du har strøket tre ganger i ett fag, så er det vel bare å innse at dette ikke er faget for deg. Anonymkode: b85fb...388 7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Hei, er det ingen som har erfaring med dette? Anonymkode: 432a4...1b1