Gå til innhold

Skal ta test i dag!! Må jeg bruke morgen urin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

er 3/4 dager over, og tenkte derfor at å ta en test nå vil garantert vise riktig resultat. Men hvis jeg går å kjøper en test nå, kan jeg ta den med en gang eller burde jeg heller vente til i morgen tidlig?

Anonymkode: 87d81...f2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør få riktig resultat om du ikke har drukket så veldig mye, og ikke gått på do på 3-4 timer.
Da er urinen ikke så utvannet, og du kan få rett resultat selv om det ikke er morgenurin.

Det at man skal bruke morgenurin er fordi den er mer konsentrert.

Anonymkode: 60d60...cbd

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du bør få riktig resultat om du ikke har drukket så veldig mye, og ikke gått på do på 3-4 timer.
Da er urinen ikke så utvannet, og du kan få rett resultat selv om det ikke er morgenurin.

Det at man skal bruke morgenurin er fordi den er mer konsentrert.

Kanskje en god ide å kjøpe to tester da? Ta en i dag Og en i morgen tidlig? Bare for å være på den sikre siden? Eller synes du jeg burde vente noen dager til?

Anonymkode: 87d81...f2d

Skrevet

Hvis du er over dagen for når du egentlig skal ha mensen kan du ta testen når som helst på døgnet :)

Lykke til!

Anonymkode: 6ea2d...3fe

Skrevet

Jeg tror det vanskelig å gi noen fasitsvar her. En test burde være nok, spesielt dersom du har latt urinen være i blæren i minst tre timer og at testen skal være 99 % sikker for dagene etter forventet menstruasjon. 

Skrevet

Ta deg en test du. 😊

Anonymkode: f420f...4f6

Skrevet
1 time siden, Cannelloni skrev:

Jeg tror det vanskelig å gi noen fasitsvar her. En test burde være nok, spesielt dersom du har latt urinen være i blæren i minst tre timer og at testen skal være 99 % sikker for dagene etter forventet menstruasjon. 

Jeg er enig med denne. :)

Skrevet

Er du gravid så vil det med stor sannsynlighet vises uansett når på døgnet du tester.

Skrevet

Jeg testet på ettermiddagsurin 9 dpo og den var klart positiv

Anonymkode: 86fd0...12b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...