Chips4 Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Har bestilt tur til Mallorca/Alcudia med avreise 28 mai. Har blitt veldig usikker på været på denne tiden. Vurderer kypros i steden. Reiser med ett barn på 2 år så ønsker ikke alt for lang flytur. Har dere noen erfaringer med været på Mallorca i mai/juni? Er det veldig kaldt i vannet og ellers ustabilt? Ville dere dratt til Kypros som er mer varmt og stabilt i stedet?
Marken Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Det kan være ustabilt i Mallorca i mai/juni. Vi var der siste uke i mai og første i juni for fire år siden og var veldig uheldig med været. Hadde da tre soldager på to uker. Et vennepar var der i juni for to år siden og opplevde akkurat det samme.
Ms. Steele Skrevet 24. februar 2016 #3 Skrevet 24. februar 2016 Var i Cala Bona i begynnelsen av mai i 2014. Sol, men sjelden over 20 grader. I slutten av mai er jeg temmelig sikker på at det tar seg opp med tanke på temperatur og mer stabilt. Vurderer ferie i mai/juni selv i år, men ikke helt bestemt meg.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #4 Skrevet 24. februar 2016 Det kan være ustabilt som de andre skriver her. Jeg ville ikke satset på Mallorca i slutten av mai 😳 Anonymkode: 410ce...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå