Gå til innhold

Jeg er en utenomjordisk skapning

Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin
36 minutter siden, super-s skrev:

Du sier du ikke er bestis med ET, men kjenner du ham? 

Er det sant at menneskene har vært på månen, eller er det konspirasjon? 

Nei jeg kjenner han ikke.

Ja dere mennesker har vært på månen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Den 18.2.2016 at 16.19, Aegon Targaryen skrev:

Det betyr at det er 42 år til invasjonen skjer.

Men er det lurt av deg å offentliggjøre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, Testosteron skrev:

Men er det lurt av deg å offentliggjøre dette?

Du antar at jeg snakker om 42 jordiske år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Aegon Targaryen skrev:

Du antar at jeg snakker om 42 jordiske år.

Ja. Det gjorde jeg. Tabbe! :klaske:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
54 minutter siden, Perelandra skrev:

Hva pleier dere å spise der du kommer fra? Hva synes du om jordisk mat?

Vi spiser det som dere vil kalle insekter. Selvsagt så ser insektene ut på min planet ikke ut som her på jorden. Jordisk mat er helt ok egentlig. Men ikke så godt som insektene fra min hjemplanet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aegon Targaryen skrev:

Vi spiser det som dere vil kalle insekter. Selvsagt så ser insektene ut på min planet ikke ut som her på jorden. Jordisk mat er helt ok egentlig. Men ikke så godt som insektene fra min hjemplanet.

Insekter er jo gode proteinkilder, og mer bærekraftig enn kjøtt, så det er sikkert bra. Hva synes du om menneskenes produksjon av mat? Burde vi bli vegetarianere for å leve mer bærekraftig, eller skal vi heller spise mer insekter slik dere gjør?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, Perelandra skrev:

Insekter er jo gode proteinkilder, og mer bærekraftig enn kjøtt, så det er sikkert bra. Hva synes du om menneskenes produksjon av mat? Burde vi bli vegetarianere for å leve mer bærekraftig, eller skal vi heller spise mer insekter slik dere gjør?

Jeg synes at menneskenes produksjon av mat er alt for fordelt delt og at dere fint kunne greid å gitt mat til alle menneskene om det ikke hadde vært for grådigheten. Jeg ser ingen grunn til at dere burde bli vegetarianere det å spise insekter vel ja jeg tror nok at det hadde vært en god ide. Tross alt det er jo en enorm matkilde som menneskene ikke har tatt bruk i. Insekter burde definitivt inkluderes mer i mat produksjonen en hva den gjør for øyeblikket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om Donald Trump? Er det noen fra din planet som har fått i oppgave å hindre ham i å bli president? Og om han blir det, finnes det noen mulighet til å emigrere til din planet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
29 minutter siden, super-s skrev:

Hva synes du om Donald Trump? Er det noen fra din planet som har fått i oppgave å hindre ham i å bli president? Og om han blir det, finnes det noen mulighet til å emigrere til din planet?

Han er en mann som ikke er egnet til å være president. Vi blander oss ikke inn hvem de forskjellige jordiske land velger til president eller statsminister. Vi er bare på jorden for å observere,   Så nei ingen fra min planet har fått i oppgave å hindre Trump å bli president. Nei det finnes ingen mulighet for mennesker å emigrere til min planet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du Majka, jenta fra verdensrommet? I så fall kan du hilse henne fra meg, og si at hun betød mye for meg i barndommen? Hvis hun er på besøk på Jorda, kan hun gjerne ta kontakt med meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter planeten du kommer fra og hvilken galakse tilhører den? Tror du Mars One-prosjektet blir noe av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
1 minutt siden, Perelandra skrev:

Kjenner du Majka, jenta fra verdensrommet? I så fall kan du hilse henne fra meg, og si at hun betød mye for meg i barndommen? Hvis hun er på besøk på Jorda, kan hun gjerne ta kontakt med meg.

Jeg kjente henne ikke men jeg traff henne en gang da jeg ferierte på hennes hjemplanet Gurun. Dette var for flere år siden men dessverre bare noen dager etter døde hun i en tragisk ulykke. 

Et øyeblikk siden, Salka skrev:

Hva heter planeten du kommer fra og hvilken galakse tilhører den? Tror du Mars One-prosjektet blir noe av? 

Planeten min heter Veneficus og den ligger i Andromedagalaksen. Jeg tror det er mulig at det blir noe av det Mars One-prosjektet men ikke i den nærmeste framtid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ledere er over deg?

Når skal du tilbake til din planet? 

Har mennesket sjel?

Anonymkode: 34ca4...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ledere er over deg?

Når skal du tilbake til din planet? 

Har mennesket sjel?

Anonymkode: 34ca4...1df

1. Det er 9 personer mellom meg og den øverste leder

2, Jeg vender tilbake til min planet i løpe av 2023

3, Dette er mulig det er ikke noe jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Aegon Targaryen skrev:

Jeg kjente henne ikke men jeg traff henne en gang da jeg ferierte på hennes hjemplanet Gurun. Dette var for flere år siden men dessverre bare noen dager etter døde hun i en tragisk ulykke.

Å, det var trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
2 minutter siden, Testosteron skrev:

Har du sjel?

Vi tror ikke på konseptet sjel slik som noen mennesker. Om jeg har det som dere mennesker kaller for sjel vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...