reisang Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Jeg har hatt mine doser av traumatiske Tinder dater, så jeg bestemte meg for å bruke traumene til å gjøre noe kreativt, og laget en liten video. http://www.dig-pig.com/ Hva syns du? Har du møtt han kanskje? Oink.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Synes griser er søte jeg. Har en minigris hjemme <3 Anonymkode: c121c...4af
Gjest Genevieve Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Så du har laget en app? Og reklamerer på kg? Så kul ut da, fine illustrasjoner.
reisang Skrevet 19. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2016 Tusen takk! Det er et spill, om en gris som desperat prøver å jakte på kjærligheten, og derfor la jeg det ut, fordi jeg tror mange brukere av dette forumet kan finne det underholderne. Var ikke meningen å spamme.
Gjest Cartman Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Satser på at du får skinke til kvelds med grisens hjemmelagde rømmedressing.
Silfen Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Det er mange griser som driver med online dating, men denne grisen var jo bare søt i motsetning til en hel haug med andre jeg treffer på.
reisang Skrevet 19. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2016 Hehe Ja, dette er jo bare en gris som driver med dating. Ikke en "gris" i den forstand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå