AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Hei, Er det slik at en jente kan skremme bort en mann ved å vise mye interesse selv om gutten faktisk var interessert? I mitt tilfelle har jeg snakket mye med en fyr, han tok mye kontakt og viste stor interesse i meg, inviterte på date osv. Merket at han var opptatt av hva jeg syntes om han, og han spurte alltid om jeg koset meg dagen etter at vi hadde vært sammen. Jeg ble etter hvert interessert og ga uttrykk for det. Men da stoppet han helt opp, svarer ikke på snaps og avslutter meldinger fort. Skremte jeg han bort? eller oppnådde han bare målet sitt om å se om han kunne få meg? Vi har felles venner. Hva mener dere gutter? og jenter med erfaring? Hilsen K24 Anonymkode: e4d7d...379
Okapi Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Det spørs helt hva du legger i "vise mye interesse". Hvis du ringer og melder til alle døgnets tider, snakker om barn og bryllup og pensjonspoeng på første date, og generelt fremstår som helt spinnvill, kan det være han stikker av. 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 4 minutter siden, Okapi skrev: Det spørs helt hva du legger i "vise mye interesse". Hvis du ringer og melder til alle døgnets tider, snakker om barn og bryllup og pensjonspoeng på første date, og generelt fremstår som helt spinnvill, kan det være han stikker av. Nei, så mye interesse viser jeg heldigvis ikke. Det er mer snakk om at nå starter jeg samtalene og jeg som tar kontakt, men han bryter samtalen raskt. Tidligere var det han som styrte "showet" liksom Anonymkode: e4d7d...379
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, så mye interesse viser jeg heldigvis ikke. Det er mer snakk om at nå starter jeg samtalene og jeg som tar kontakt, men han bryter samtalen raskt. Tidligere var det han som styrte "showet" liksom Anonymkode: e4d7d...379 Hva legger du i at han styrte showet? Hvis han følte han ikke fikk nok respons eller spørsmål tilbake, kan det hende han følte du ikke var interessert. Anonymkode: 71806...b7f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i at han styrte showet? Hvis han følte han ikke fikk nok respons eller spørsmål tilbake, kan det hende han følte du ikke var interessert. Anonymkode: 71806...b7f Jeg mener at det var han som var den som var mest frempå. Han viste tydelig interesse, så tydelig at det ikke var til å oppfatte feil. Jeg holdt kanskje litt tilbake i begynnelsen siden vi har felles venner og ville unngå at det ble kleint, men ble etter hvert interessert. Jeg har sendt meldinger og tatt iniativ, så han burde forstå at jeg er interessert. Blir bare forvirra når han plutselig stopper litt opp.. Anonymkode: e4d7d...379
Surikatta Skrevet 18. februar 2016 #6 Skrevet 18. februar 2016 Jeg hadde ventet i noen dager og latt ham få litt rom, for så å ringe og spørre rett ut det du spør om her. Greit å vite hvor du står og evt. om du må gå videre. Nå ser vi kun en side av saken men hvis ikke du har oppført deg som en stalkerfjortis, er det enten slik at han er for utålmodig og giddet ikke vente på at du skulle bli interessert eller at han har fått panikk av noe slag og vil bare vekk. Kan også være at det er ny kvinne i bildet?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #7 Skrevet 18. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at det var han som var den som var mest frempå. Han viste tydelig interesse, så tydelig at det ikke var til å oppfatte feil. Jeg holdt kanskje litt tilbake i begynnelsen siden vi har felles venner og ville unngå at det ble kleint, men ble etter hvert interessert. Jeg har sendt meldinger og tatt iniativ, så han burde forstå at jeg er interessert. Blir bare forvirra når han plutselig stopper litt opp.. Anonymkode: e4d7d...379 Kanskje han gikk lei av å prøve siden du ikke var interessert før? Anonymkode: 05643...5fd
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #8 Skrevet 18. februar 2016 Hvor mange dates har dere vært på? Trakk du deg unna da og? Anonymkode: 71806...b7f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #9 Skrevet 18. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange dates har dere vært på? Trakk du deg unna da og? Anonymkode: 71806...b7f Har bare vært på 4, så kanskje ikke så mange. Trakk meg ikke unna da, var interessert i å bli bedre kjent med han. Det skal sies at han ikke har spurt mye om meg da. Har tenkt at det kanskje er litt rart, men at han bare pratet i vei om seg selv fordi han var nervøs. Tar jeg feil? Anonymkode: e4d7d...379
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #10 Skrevet 18. februar 2016 Jeg tror kanskje han har mistet interessen, muligens på grunn av mangel på interesse fra deg i starten. Du sier at dere har felles venner, og det er jeg sikker på at han også har tenkt over. Når man først satser med det i bakhodet, og ikke finner helt den samme gjengjeldene interessen i starten, er det fort gjort å snu. Hva med å spørre han? Det er kun han som har svaret du lurer på. Anonymkode: 71806...b7f 1
Okapi Skrevet 18. februar 2016 #11 Skrevet 18. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, så mye interesse viser jeg heldigvis ikke. Det er mer snakk om at nå starter jeg samtalene og jeg som tar kontakt, men han bryter samtalen raskt. Tidligere var det han som styrte "showet" liksom Anonymkode: e4d7d...379 Jeg tviler vel egentlig at det var problemet. Det som kan ha vært tilfellet er at han så på deg som en midlertidig flørt, og når du begynte å ta mer interesse fikk han inntrykk av at du ville mer enn ham, og bestemte seg for å stikke før det ble seriøst. I så tilfelle hadde du ikke hatt noen sjanse uansett hva du hadde gjort. Jeg synes absolutt ikke det er feil å vise interesse. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #12 Skrevet 18. februar 2016 Jeg tror du tenker litt rett egentlig... at du kanskje viste litt mye interesse og at han var mer interessert når du var mindre tilgjengelig... men det er jo umulig å si noe sikkert... Anonymkode: a3b66...8e0
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #13 Skrevet 18. februar 2016 Jeg er enig med Okapi. At han så på deg som en flørt, og da du viste tydelig interesse tilbake så trakk han seg ut av det hele fordi det ble for seriøst for han? Og jeg skjønner ikke helt hvorfor AB...b12 mener det er å være pervers... Anonymkode: ec055...9ad
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #14 Skrevet 18. februar 2016 Tenker dere har feil hele gjengen jeg Anonymkode: 80b0f...5a0
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #15 Skrevet 18. februar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker dere har feil hele gjengen jeg Anonymkode: 80b0f...5a0 Hva mener du da? Anonymkode: e4d7d...379
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #16 Skrevet 18. februar 2016 Han er sikkert litt sliten etter for mange våkenetter. Kanskje også grunnen til han ikke spør så mye er fordi han føler han blir lyvd til når det gjelder personlige spørsmål. Kanskje han har spist litt for mye elgkjøtt i det siste og har blitt helt vill. Anonymkode: 80b0f...5a0
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #17 Skrevet 18. februar 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er sikkert litt sliten etter for mange våkenetter. Kanskje også grunnen til han ikke spør så mye er fordi han føler han blir lyvd til når det gjelder personlige spørsmål. Kanskje han har spist litt for mye elgkjøtt i det siste og har blitt helt vill. Anonymkode: 80b0f...5a0 Usaklig! Anonymkode: e4d7d...379
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #18 Skrevet 18. februar 2016 2 timer siden, Okapi skrev: Jeg tviler vel egentlig at det var problemet. Det som kan ha vært tilfellet er at han så på deg som en midlertidig flørt, og når du begynte å ta mer interesse fikk han inntrykk av at du ville mer enn ham, og bestemte seg for å stikke før det ble seriøst. I så tilfelle hadde du ikke hatt noen sjanse uansett hva du hadde gjort. Jeg synes absolutt ikke det er feil å vise interesse. Takk for svar! Føler også dette kan stemme bra. Skal slå meg til ro med det og glemme det som var Anonymkode: e4d7d...379
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #19 Skrevet 18. februar 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Usaklig! Anonymkode: e4d7d...379 Pøh! Du vet jeg har rett!! 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Føler også dette kan stemme bra. Skal slå meg til ro med det og glemme det som var Anonymkode: e4d7d...379 Du skal gifte deg med han så det går nok ikke. Anonymkode: 80b0f...5a0
Gjest Daenerys Skrevet 18. februar 2016 #20 Skrevet 18. februar 2016 Tråden er ryddet for personangrep. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå