Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har bestilt og er fornøyd? :) Jeg fikk tak i en av de og bestilte, men da den ankom Oslo ble den sendt rett tilbake til LA.. Noen som har opplevd det samme? :( 

Anonymkode: f8f73...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What? Hvorfor skjedde det? Vurderer å kjøpe et neste gang de er tilgjengelige, men ikke om jeg ikke får det.

Anonymkode: 89ce8...f81

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

What? Hvorfor skjedde det? Vurderer å kjøpe et neste gang de er tilgjengelige, men ikke om jeg ikke får det.

Anonymkode: 89ce8...f81

Den ble bare avvist og sendt tilbake, fikk bare svar om at det ikke var noe de hadde noe kontroll over, og ville ikke sende meg ny/sende den tilbake til meg. :( Har og lyst til å bestille på nytt, men er kjedelig om det ikke kommer frem denne gangen heller..

Skrevet

0g hvorfor kjøpe denne dritten i første omgang?

Anonymkode: b4010...e0d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommentere dritt helt uprovosert?

Anonymkode: fad41...53f

• Liker 6
Skrevet
22 minutter siden, Honeyblossom skrev:

Hvor kjøpte du den?

På Kyliecosmetics da det var inne :) 

Skrevet (endret)
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du det er dritt så holder du deg unna. 
Kom hit for å se hva det sto/lese litt om disse, har jo hørt noe om dem,
men ikke noe mer enn det så kan ikke komme med noen erfaringer, dessverre :)

Endret av marleneK92
skriveleif..
  • Liker 2
Skrevet

Ååh, det er så fine farger! Noen som har fått det og prøvd det? :P Er det bra?

Hva betalte du, TS?

Skrevet
Den 20.2.2016 at 16.56, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man ikke kjøpe det? Har du prøvd, siden du mener det er dritt? :ohmy:

• Liker 1
Skrevet (endret)
50 minutter siden, Tibbie skrev:

Ååh, det er så fine farger! Noen som har fått det og prøvd det? :P Er det bra?

Hva betalte du, TS?

370 kr. med frakt betalte jeg hvertfall :) Akuratt over tollgrensa :laugh: 

Endret av mm456
  • Liker 1
Skrevet

Har sett noen på facebook-gruppa "Sminke-elskere" har mottatt sine og lagt ut bilde og jeg er skikkelig misunnelig! 
Synes Koko K ser veldig bra ut på bildene i denne facebook-gruppa hvertfall :)
Blir nok til at jeg bestiller meg om kontoen tillater det når de blir fylt opp på lager igjen :laugh:

Om du lurer på hvordan de ser ut på "vanlige"-mennesker så kan du sjekke ut instagram til kyliecosmetics, her reposter de bilder fra andre på instagram (bla. ei norsk som har fått repostet sitt bilde - ei med litt blått i håret for 6 dager siden og hun har fargen Posie K).

Skrevet

Men er kittet bra? Vurderer selv å Kjøpe det,  men vil ikke ha noe bombkjøp. Det er jo litt dyrt.

Skrevet

Har som sagt ikke prøvd det ut selv, men i facebook-gruppa så sier de som har kjøpt og fått prøvd dette:
de er helt utrolig nydelige på! Ikke minst lukter de super godt og sitter på hele dagen
- De er seriøst helt sykt myke på leppene og smitter ikke av!! Føles ikke ut som det er noe på leppene heller. Fikk candy k i dag! Forelsket
- Er kjempe flotte, elsker dem 
angrer virkelig ikke på det kjøpet!

Sjekk også ut ninibeauty på youtube, hun har lagt ut der hun snakker om kylie lipkit :)

Skrevet

...om du kikker på youtube så kan du sikkert hoppe frem il 8:00, det er ikke før der hun begynner å snakke om selve produktene :)

Skrevet

Idag fikk jeg min Candy K! Den er seriøst nydelig, litt brunere enn jeg hadde trodd, men likevel kjempefin :) Sitter sykt bra på leppene og tørket med en gang :) Skal garantert ha fler!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...