AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Jeg har et skap og en tv-benk i tre (begge svart) som jeg nettopp har gått over litt med svart vannfast tusj. De var bare avflasset på bittesmå områder som var spredt. Jeg orket bare ikke ta på meg en malerjobb for så små områder. Er dette fy fy og no go eller er det flere som bruker denne type quick-fix? Anonymkode: c9ebd...00c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Det er helt greit så lenge det er dine egne møbler som du eier. Anonymkode: 9a1a8...9ad
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er helt greit så lenge det er dine egne møbler som du eier. Anonymkode: 9a1a8...9ad Ja, selvsagt Ville hverken ha malt eller tusjet på møbler jeg leide. Jeg er bare litt nysgjerrig på om andre bruker samme quick-fix eller om andre gjør alt etter boka? Dvs pusser ned og maler over. Anonymkode: c9ebd...00c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 Ja, jeg har gjort det på en hylle. Brukte korrekturlakk på en hylle, hadde ingenting annet som var hvitt. Anonymkode: 9a1a8...9ad
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har gjort det på en hylle. Brukte korrekturlakk på en hylle, hadde ingenting annet som var hvitt. Anonymkode: 9a1a8...9ad Hehe, god gammel "blanko" ftw! Anonymkode: c9ebd...00c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #6 Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe, god gammel "blanko" ftw! Anonymkode: c9ebd...00c Man tager det man haver. Kjekt med sånne quick fix. For mye styr å begynne å male møbler kun fordi de har noen få småskader. Anonymkode: 9a1a8...9ad
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #7 Skrevet 18. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man tager det man haver. Kjekt med sånne quick fix. For mye styr å begynne å male møbler kun fordi de har noen få småskader. Anonymkode: 9a1a8...9ad Det er nettopp det! Da er ikke jeg helt på viddene med min tusj! Jeg var litt nysgjerrig på det nemlig Anonymkode: c9ebd...00c
Minya Skrevet 18. februar 2016 #8 Skrevet 18. februar 2016 Jeg har brukt svart sprittusj på kaffebordet vårt. Det var en liten, avskallet flekk nesten midt på bordet pga en luftboble i lakken eller en gammel vannskade eller noe. Orket ikke styre med å male faenskapet og vi har egentlig ikke råd til å kjøpe nytt sånn helt enda, så da er sprittusjen veldig fin å ha.
bailey Skrevet 18. februar 2016 #9 Skrevet 18. februar 2016 Herdins har jo faktisk en egen retusjeringspenn for slike "problemer", så det er jo tydelig at det er en del folk der ute som vil ha en "quick fix". Men vanlig sprittusj gjør jo nytten det også, så jeg synes det er helt innafor.
Frida Skrevet 19. februar 2016 #11 Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, cheshirecat skrev: Gaffatape.. Ah, husker Frasier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå