Gå til innhold

Hvilke(t) land tror dere har de mest trofaste mennene?

Anbefalte innlegg

Gjest Amémonos
Skrevet

Ja, det finnes selvfølgelig utro og trofaste menn i alle land. Likevel er det ikke til å stikke under en stol at menn fra enkelte land er ekstreme når det kommer til å bedra kvinner.

Hvor tror dere de mest trofaste mennene befinner seg, og eventuelt hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Nordpolen.

Anonymkode: 77407...7ee

• Liker 2
Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn tenker jeg på Danmark :P 

Anonymkode: 1a1fc...e51

Skrevet

Nord-Korea?

• Liker 1
Skrevet

Strukturerte og lovmessige land slik som Sverige og Tyskland, kanskje?

Anonymkode: 1c3f8...70e

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Igjen en tråd om at alle menn er utro. Og igjen en tråd som totalt ignorerer det faktum at kvinner er like mye utro som det menn er, en det er jo selvsagt mannens feil om kvinnen er utro siden han ikke gir henne nok oppmerksomhet

Skrevet

Japan

Anonymkode: ea3bd...99d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Strukturerte og lovmessige land slik som Sverige og Tyskland, kanskje?

Anonymkode: 1c3f8...70e

Siden jeg har bodd både Norge, Tyskland og Sverige, så kan jeg si NEI. ;) Ikke mer trofaste enn resten. Samme med damene.

Til deg som tenker Danmark: nope. Har relatvt stor bejentskapsrets fra Damark, IKKE spesielt trofast!

Konklusjonen: ganske likt over hele fjøla. :P

Skrevet
7 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Siden jeg har bodd både Norge, Tyskland og Sverige, så kan jeg si NEI. ;) Ikke mer trofaste enn resten. Samme med damene.

Til deg som tenker Danmark: nope. Har relatvt stor bejentskapsrets fra Damark, IKKE spesielt trofast!

Konklusjonen: ganske likt over hele fjøla. :P

Tror du bør bytte omgangskrets :P 

Anonymkode: 5f255...839

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hvilket land har de mest trofaste kvinnene? Norge er jo ikke i nærheten av toppen blant land med de mest trofaste kvinnene.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du bør bytte omgangskrets :P 

Anonymkode: 5f255...839

Hehe! Eller så er folk bare litt for åpne om det de burde holde hemmelig. :P

Men er jo ikke akkurat bare venner-venner man får vite sånt av, også bekjente gjennom venner.

Skrevet

Antarktis. Da menn vil si mannlige pingviner

Anonymkode: f8deb...89c

Skrevet
19 timer siden, Aegon Targaryen skrev:

Igjen en tråd om at alle menn er utro. Og igjen en tråd som totalt ignorerer det faktum at kvinner er like mye utro som det menn er, en det er jo selvsagt mannens feil om kvinnen er utro siden han ikke gir henne nok oppmerksomhet

Ja det mener jeg er riktig. Kvinnen har ofte i årevis forsøkt å få forholdet til å fungerer. Men uten å få respons fra mannen. Tilsluttet har fått har hun fått nok og er utro eller går sin veg. Derfor må mannen ta en del av skylda. Kvinner trenger en grunn for å være utro, menn er utro bare fordi de kan.

Skrevet

Utah, USA. Når hver mann har 4-5 koner så er det ikke tid til så mange utenomekteskapelige sprell.

Anonymkode: 421ec...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...