Gå til innhold

Er det at kvinner ikke viser kropp, et tegn på medfølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med at det er medfølelse, mener jeg at de lar være å minne menn på sex og seksualitet, gjerne fordi at de ikke har noen å ha sex med. Nå mener jeg ikke å pakke seg inn i hundre lag, men gå med kjoler (bukser viser jo kropsform) og slik som det, som damer gjorde før. Det er mange som ikke har lyst å bli "fristet" og bli minnet på slikt hele tiden. Ikke bare det, men så er det i mange religioner, inkludert kristendom, en synd i å se på noen i lyst når en ikke er gift med de.

Er det et tegn på medfølelse å kle seg moderat og ikke vise kropp. Det her inkluderer naturlig nok bukser.

Anonymkode: f11cd...67b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: f5fc4...f3c

• Liker 1
Skrevet

Hvis damer blir påvirket av menn til å pakke seg ekstra inn, tror jeg nok heller det er for å unngå ubehagelige kommentarer enn pga. sympati.

• Liker 13
Skrevet

Du er klar over at det er bikkjekaldt for tiden?

Anonymkode: 3c0a6...a3d

• Liker 11
Gjest cheshirecat
Skrevet

Mange kvinner får heller ikke sex.. Er det derfor menn har klær på seg? For å ikke friste de stakkarene som ikke får seg noe..? 

Skrevet
34 minutter siden, cheshirecat skrev:

Mange kvinner får heller ikke sex.. Er det derfor menn har klær på seg? For å ikke friste de stakkarene som ikke får seg noe..? 

Damer flest blir ikke fristet bare av kropp.

Skrevet

Nei. Det er for å beskytte seg mot sol/kulde/seksuell trakassering/voldtekt/mobbing osv, litt avhengig av demografien. 

De som blir "fristet" og ikke kan kontrollere seg bør holdes adskilt fra resten av den oppegående befolkningen. 

• Liker 10
Skrevet
47 minutter siden, Ulveedderkopp skrev:

Nei. Det er for å beskytte seg mot sol/kulde/seksuell trakassering/voldtekt/mobbing osv, litt avhengig av demografien. 

De som blir "fristet" og ikke kan kontrollere seg bør holdes adskilt fra resten av den oppegående befolkningen. 

Så det å få ubehag ved eventuell påminning om sex, seksualitet og eventuell fristelse, er det samme som å ikke ha kontroll over seg selv og det at en burde holdes avskilt. Nei, det er berre tull.

Gjest cheshirecat
Skrevet

Antar trådstarter er fan av heldekkendes burka..? 

Skrevet

Nei.

Og hvordan hadde du tenkt deg at kvinner skal gå kledd i 25 varmegrader midt på sommeren? Holde seg hjemme?

Anonymkode: 8e498...14c

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med at det er medfølelse, mener jeg at de lar være å minne menn på sex og seksualitet, gjerne fordi at de ikke har noen å ha sex med. Nå mener jeg ikke å pakke seg inn i hundre lag, men gå med kjoler (bukser viser jo kropsform) og slik som det, som damer gjorde før. Det er mange som ikke har lyst å bli "fristet" og bli minnet på slikt hele tiden. Ikke bare det, men så er det i mange religioner, inkludert kristendom, en synd i å se på noen i lyst når en ikke er gift med de.

Er det et tegn på medfølelse å kle seg moderat og ikke vise kropp. Det her inkluderer naturlig nok bukser.

Hver og en må ta ansvar for seg selv. Den som blir fristet til å se på noen med lyst, må enten se bort, eller holde seg hjemme. Ikke legge ansvaret der det ikke hører hjemme. 

Skjønner ikke hvorfor gud skapte lyst, hvis det skal være synd å føle det :klo:

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, SD2018 skrev:

Hver og en må ta ansvar for seg selv. Den som blir fristet til å se på noen med lyst, må enten se bort, eller holde seg hjemme. Ikke legge ansvaret der det ikke hører hjemme. 

Skjønner ikke hvorfor gud skapte lyst, hvis det skal være synd å føle det :klo:

Man kan ikke holde seg innendørs, man må jo jobbe. Med mindre du mener det burde være grunnlag for ufør

Anonymkode: aa2c3...e50

Skrevet

Selvsagt ikke! For et spørsmål!

Skrevet

Kanskje det er noe feil i menns hoder når makenhet alltid uten unntak skal forbindes med seksualitet. Nakenhet er ikke alltid noe seksuelt

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke holde seg innendørs, man må jo jobbe. Med mindre du mener det burde være grunnlag for ufør

Anonymkode: aa2c3...e50

Hvis du ikke klarer åjobbe pga at du ser en kvinne i miniskjørt så burde du blitt ufør ja. Svake menneske

Skrevet

Hva er dette for en hjernedød tråd?

Anonymkode: ce33b...6c0

• Liker 1
Skrevet

Damer flest blir ikke fristet bare av kropp.

Hva vet vel du om hva en kvinne blir fristet av?

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dette for en hjernedød tråd?

Anonymkode: ce33b...6c0

Hei! Velkommen til KG! Her vil du finne tråder, teorier og påstander om ting man knappest skulle tro var mulig å dikte opp, så ikke bli skremt. Dette er helt normalt :)

• Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hvis du ikke klarer åjobbe pga at du ser en kvinne i miniskjørt så burde du blitt ufør ja. Svake menneske

Evt kjøpe skylapper og ha på seg disse :)

Anonymkode: 50a50...341

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Og hvordan hadde du tenkt deg at kvinner skal gå kledd i 25 varmegrader midt på sommeren? Holde seg hjemme?

Anonymkode: 8e498...14c

Nei. Men jeg hørte om en kar som gikk baklengs for å slippe å se lettkledd dame mens han arbeidet

Anonymkode: 50a50...341

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...