Gå til innhold

Dersom noen fikk tilgang til din kg- bruker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde de funnet ut mye om deg som du ikke ville skulle komme ut da? Har du skrevet om dine opplevelser /problemer her inne, som folk ikke kunne ane at du hadde?

Anonymkode: e60a5...7b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: ab033...628

Skrevet

Nære venner ville nok ikke blitt så overraska tror jeg. 

Anonymkode: f08ab...42a

Skrevet

Jeg skriver ingenting under min bruker som kan gi meg "problemer" dersom skulle komme ut. Skriver jeg noe jeg er bekymret for at skulle kunne spores så bruker jeg AB. Generelt prøver jeg å ikke skrive noe jeg ikke vil kunne stå for dersom jeg skulle bli "avslørt"..,

• Liker 1
Skrevet

Nei, de som kjenner meg hadde nok ikke fått seg noen overraskelser. :) 

Skrevet
9 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg skriver ingenting under min bruker som kan gi meg "problemer" dersom skulle komme ut. Skriver jeg noe jeg er bekymret for at skulle kunne spores så bruker jeg AB. Generelt prøver jeg å ikke skrive noe jeg ikke vil kunne stå for dersom jeg skulle bli "avslørt"..,

Men alle AB-innlegg samles jo også opp. Det er enkelt å se alle innleggene dine som AB.

Skrevet

Men for å svare: ;) 

Jeg ville ikke likt at jeg ble tatt i "løgn" ettersom noe av informasjonen jeg gir ikke er helt rett, nettopp for ikke å bli avslørt-

Pluss at det vil føles altfor privat, rett og slett. Det er ingen som vet at jeg skriver her inne.

Gjest Enhjørning
Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe. Alt jeg skriver står jeg for, tror jeg har brukt AB to ganger og begge ved en feil :fnise:

Skrevet
8 minutter siden, MapleSirup skrev:

Men alle AB-innlegg samles jo også opp. Det er enkelt å se alle innleggene dine som AB.

Skifter ikke nummeret under for hver ny tråd da?

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, MapleSirup skrev:

Nei, de kan man ikke se via profilen.

Det eneste som hadde bekymret meg var privat meldinger som var sendt.

Anonymkode: d73c7...07a

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

De hadde funnet ut at jeg ikker helt gode i hode med tanke på hva jeg skriver her inne.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skifter ikke nummeret under for hver ny tråd da?

Jeg trodde det samlet seg under samme AB.

Denne gangen er jeg veldig glad for å ta feil!! ;)

Skrevet

Poster ikke ting på nett som jeg ikke står inne for. Nettvett er viktig, uansett situasjon og plattform!

• Liker 2
Skrevet (endret)
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de kan man ikke se via profilen.

Anonymkode: d73c7...07a

.

Endret av Arktis
Skrevet
6 timer siden, Arktis skrev:

Nei, nå sa jeg feil, man kan ikke se alle AB-innleggene fra profilen, men man kan se trådene man har startet som AB. 

Kan man det? Hvordan da?

• Liker 1
Skrevet

Skriver absolutt alt som AB. Ser egentlig ikke noe grunn til å legge alle innleggene under en bruker

Anonymkode: 40b1c...eef

Skrevet (endret)

Hvis det var noen som kjente meg så ville de fått granatsjokk over at jeg kommenterer i rampelys-forumet :fnise: og sikkert enda mer av at jeg er på kg i det hele tatt

Endret av Nana
skrivefeil
Skrevet (endret)
9 timer siden, Sirah skrev:

Kan man det? Hvordan da?

Okei, ignorer dette, jeg misforstod. :sprettoy:

Endret av Arktis
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde de funnet ut mye om deg som du ikke ville skulle komme ut da? Har du skrevet om dine opplevelser /problemer her inne, som folk ikke kunne ane at du hadde?

Anonymkode: e60a5...7b5

Nei. 

Skrevet
9 minutter siden, Arktis skrev:

Mhm, når du går på "opprett nytt emne" og taster inn en bokstav, så får du opp alle trådene du har startet som begynner på den bokstaven. Både trådene du har startet med brukeren din og som AB. 

Men dette er noe som blir lagret i nettleseren så lenge man ikke endrer innstillinger slik at denne type informasjon blir slettet. Det har ikke noe med KG å gjøre per se. Mulig moderatoren kan se hvilke emner du har startet som AB, det vet jeg ikke, men den funksjonen du beskriver her er noe annet. Går du inn i en annen nettleser og logger deg inn så vil du ikke få opp disse temaene

Anonymkode: 40b1c...eef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...