rockering Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Er det noe mulighet for å se om noen har slettet deg på snapchat? Vet at hvis det står "Ventende" når man har sendt en snapchat, så har vedkommende slettet deg.. Men er det mulighet å finne ut av dette uten å sende en snapchat? Jeg lagrer alltid tekst chatten på snapchat, og den kommer opp på alle, unntatt ei venninne. Har hun slettet meg da, eller er det noe feil?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Mulig du er blitt blokkert? Men kan også være en feil. Man kan fjerne en person å fortsatt motta snapper fra den, men de kan ikke lenger sende til deg og du kan ikke se mystoryen deres. Anonymkode: 3e8ab...2fd
rockering Skrevet 17. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2016 Hehe, den chatten kom opp nå.. Jeg begynte å lure ett øyeblikk, om det var noe galt her Skjønner virkelig ikke mye av den nye snapchatten!
Gjest cheshirecat Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Viss du ikke klarer å se snapscoren til vedkommende er du sletta/blokkert.
Summers Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Jeg mistet en på vennelista mi, trodde det var det som skjedde om man ble sletta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå