Gå til innhold

Noen som har HBO-abonnement her? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tv, og så heller ikke så mye på tv da jeg hadde det. 

Men det er et par-tre serier som jeg virkelig liker, og savner. Jeg er lite flink til å finne "hemmelige", "gratis" steder å streame, og synes vel også det er litt stress. 

Derfor vurderer jeg abonnement på HBO. Da får jeg blant annet The Walking Dead og Fargo. 

Noen som har dette abonnementet (89 kroner/måned) og kan fortelle om sine erfaringer? Anbefaler dere dette? 

Anonymkode: 1a575...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det. Kunne vel funnet "gratis", men liker å støtte kultur jeg benytter meg av, på en måte.

Har til nå sett første sesongen av True Detective, alt av The Wire, litt Game of Thrones (hadde sett det meste fra før), Fargo, Black Sails og noen til. Har 2-3 serier jeg har lyst til å se videre og.

Synes tjenesten har fått til å differensiere seg fra Viaplay/Netflix osv. Helt annet utvalg for det meste. Liker akkurat det. Tror kanskje ikke det er verdt å ha lenger når du har sett de seriene du er interessert i, med mindre du følger noe som slippes stykkevis, da. Så det går kanskje an å prøve en måned eller to og se?

Angrer ikke på den tida jeg har hatt det enda i alle fall.

Gjest Honeyblossom
Skrevet (endret)

Jeg har hatt HBO og var vel fornøyd med det egentlig. Eneste minuset må være at de ikke slipper episoder samtidig som i USA, men det er jo typisk norske streaming sider. :rolleyes: Eneste serien jeg har sett de samkjører med USA på er Game of Thrones. Det fins sikkert flere, men det er serier jeg ikke ser på isåfall.

Endret av Honeyblossom
Gjest morhjertegod
Skrevet

Billions, ny serie, kjempe bra. Mange gode serier, ser like mye på HBO som Netflix her hjemme. 

Skrevet

På smarttv er det noe dritt. Jeg finner i alle fall ikke ut hvordan man kan velge ny episode uten å måtte trykke seg gjennom flere menysider. Det er ikke som Netflix hvor det siste man har sett på ligger tilgjengelig når en logger på. 

Seriene i seg selv er jo gode da, og jeg liker også Billions godt. 

Anonymkode: f8d02...1d6

Skrevet

Jeg har også  HBO, er som tidligere nevnt litt tungvint på smart-tv, men eller ligger den endel serier der som er bra. Har sett OZ, som anbefales, Dexter, Fear The Walking Dead, Sopranos, Fear The Walking Dead og Twin Peaks. Men det er sikkert mye mere bra der. Helt greit, kommer an på hva man liker. Jeg har abbonement på alle, netflix, viaplay, og hbo, Blir litt dyrt i lengden, men bruker alle.

Gjest Notatboka
Skrevet

Kan fint anbefales for et par måneders bruk. Jeg syns ikke det er så mange serier av den typen jeg liker, men game of thrones er grunn nok alene til å abonnere. Er så klart mye annet bra der også, men netflix og viaplay har bedre utvalg av sånt jeg liker å se på :)

Skrevet

Veldig fornøyd med seriene, men oppsettet er veldig tungvint (ihvertfall for meg som har hatt netflix u flere år :P )

Skrevet

Glemte en ting i innlegget mitt:

Appen til xbox 360 er ikke så god. Mye kommunikasjonsproblemer der man ikke har på pc.

Skrevet

Helt avhengig av å ha både HBO, Viaplay og Netflix. Ser heller ikke på TV. Anbefaler virkelig The Leftovers og så er også The Affair bra serier, disse er på HBO. Bruker Viaplay aller mest av de jeg har dog, og HBO minst, de har noen skikkelig bra serier, men generelt mindre utvalg og veldig lite utvalg av filmer.

Anonymkode: b135b...d40

Skrevet

Det irritere meg grønt at HBO ikke er integrert med apple TV. Derfor blir det mye mas når jeg må drive å bruke den trege smart-TV applikasjonen. Derfor skal jeg avslutte abb nå, og holde meg til Netflix, cartoonpark og popcorntime.

Anonymkode: 9a06c...aac

Skrevet

Mange bra serier på HBO. Eneste er at jeg synes de har et litt tungvint oppsett, f.eks at neste episode ikke kommer automatisk slik som det er på netflix og viaplay. Det oppstår også ofte teknisk feil der "innhold ikke kan lastes". Da må jeg slette netthistorikken min og forsøke igjen, da funker det, men likevel litt slit. Har nok med nettleser å gjøre kanskje. Synes ikke de er veldig brukervennlige, men seriene er knall. 

Skrevet

Elsker HBO, har hatt det siden det kom som streaming. Mange, mange gode serier. 

Skrevet

:smilyblomst: Tusen takk til dere som har svart her! 

Jeg kommer til å bruke vanlig pc (ikke TV eller xbox), så da bestiller jeg et abonnement nå i kveld :)

TS

Anonymkode: 1a575...0dd

Skrevet

Jeg har heller ikke TV, men HBO.

Fargo, True Detective, Game of Thrones, Dexter, The Knick, Girls, In Treatment, The Neewsroom, Twin Peaks, Varg Veum (hehe...)... mye jeg synes er underholdende i hvert fall.

Skrevet

Kan jeg spore av litt med å spørre ca når jeg burde ha gjort meg opp en mening om Sopranos?

Har sett ca 10 episoder nå og ser jo at det er et gjennomført program og greier, men føler liksom ikke noe særlig for karakterene.

Skrevet
9 timer siden, Ferny skrev:

Jeg har heller ikke TV, men HBO.

Fargo, True Detective, Game of Thrones, Dexter, The Knick, Girls, In Treatment, The Neewsroom, Twin Peaks, Varg Veum (hehe...)... mye jeg synes er underholdende i hvert fall.

Hvis man liker krim kan jeg også anbefale Bosch - noe av det beste jeg har sett på lenge av litt mer ordinær krim. 

Banshee fortjener også å bli nevnt. Og the Leftovers! Og Carnivale! 

Egentlig kan man vel nesten plukke en hvilken som helst serie det inne, og den vil være god, gitt at man liker sjangeren. 

Skrevet
3 timer siden, Sisti skrev:

Hvis man liker krim kan jeg også anbefale Bosch - noe av det beste jeg har sett på lenge av litt mer ordinær krim. 

Banshee fortjener også å bli nevnt. Og the Leftovers! Og Carnivale! 

Egentlig kan man vel nesten plukke en hvilken som helst serie det inne, og den vil være god, gitt at man liker sjangeren. 

Takk for tips! Skal sjekke ut Bosch - høres absolutt ut som en serie jeg kan like. :)

Skrevet

Black sails er en av de HBO seriene jeg ser hver uke, som ikke er nevnt. Kjempebra serie! 

Anonymkode: b3834...573

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...