AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Håret mitt er krusete, kort og sinnssykt ødelagt. Det er virkelig av laveste kvalitet. Det må kures hver gang jeg vasker håret om jeg skal slutte å miste en håndfull hår når jeg dusjer, og for at det skal slutte å forverres. Hva er den beste hårkuren der ute? Kom gjerne med forslag som går an å handle på nettbutikker i Norge Og gjerne med andre tips som funker for håret. Å spise vitaminer er dessverre ikke godt nok. Må ha noe som er hakket mer effektivt enn det Og finnes det noen produkter som kan legge håret mitt litt "flatt" sånn at krusene ikke vises så godt? Med en varmetang ser jo håret kjempesunt ut fordi det legger håret sammen. Finnes det et produkt som er sterkt nok til å gjøre det samme? Vil gjerne høre deres erfaringer. (Jeg er 100 prosent norsk, så det skadde håret er ganske av den nordiske typen). Anonymkode: dacc6...85d
Gjest snowz Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Jeg liker Aussie 3 minute miracle, ellers pleier jeg å massere håret i avocado olje og lar det ligge over natten. Hvis jeg ikke skal noe den dagen, så tar jeg det på morgen og lar det ligge i håret helt til kvelden før jeg vasker håret.
Nana Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Jeg er fullstendig avhengig av Redken Extreme - serien. Båda sjampo, balsam og hårkur men spesielt Redken sin Anti-snap. Det er en varmebeskyttende leave-in kur. Jeg bruker også kurene som skal skylles ut, men alltid Anti-Snap i vått hår hver gang jeg har vasket det. Har i utgangspunktet ingen tro på at det finnes mirakelkurer men anti-snap reddet meg fra hår som for 10 år siden var så ihjelbleiket at det knakk rett av (hadde gått fra lys til mørk og skulle tilbake til lys igjen). Jeg bruker mye rettetang og føn og er hellig overbevist om at det er anti-snap som gjør at jeg har noenlunde kvalitet på håret. Redken extreme inneholder masse proteiner så man må derfor huske å også bruke fuktighetskur innimellom. Der bruker jeg en fra sebastian. 1
dk73 Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Vil definitivt ikke anbefale "Wash & Go". En kompis har prøvd den.....uten at den utførte noen mirakel......han sitter fremdeles i rullestol....så den holdt ikke det den lovte 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Sverger til Aussie jeg også. Ikke så dyr heller, selges på bl.a Cubus og Vita. Anonymkode: 80642...7f0
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 26 minutter siden, dk73 skrev: Vil definitivt ikke anbefale "Wash & Go". En kompis har prøvd den.....uten at den utførte noen mirakel......han sitter fremdeles i rullestol....så den holdt ikke det den lovte Lol, heldigvis har jeg ikke så store forventninger til hårproduktene 34 minutter siden, Nana skrev: Jeg er fullstendig avhengig av Redken Extreme - serien. Båda sjampo, balsam og hårkur men spesielt Redken sin Anti-snap. Det er en varmebeskyttende leave-in kur. Jeg bruker også kurene som skal skylles ut, men alltid Anti-Snap i vått hår hver gang jeg har vasket det. Har i utgangspunktet ingen tro på at det finnes mirakelkurer men anti-snap reddet meg fra hår som for 10 år siden var så ihjelbleiket at det knakk rett av (hadde gått fra lys til mørk og skulle tilbake til lys igjen). Jeg bruker mye rettetang og føn og er hellig overbevist om at det er anti-snap som gjør at jeg har noenlunde kvalitet på håret. Redken extreme inneholder masse proteiner så man må derfor huske å også bruke fuktighetskur innimellom. Der bruker jeg en fra sebastian. Oooh, høres ut som en god erfaring!! Skal sjekke ut produktene! 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sverger til Aussie jeg også. Ikke så dyr heller, selges på bl.a Cubus og Vita. Anonymkode: 80642...7f0 37 minutter siden, snowz skrev: Jeg liker Aussie 3 minute miracle, ellers pleier jeg å massere håret i avocado olje og lar det ligge over natten. Hvis jeg ikke skal noe den dagen, så tar jeg det på morgen og lar det ligge i håret helt til kvelden før jeg vasker håret. Allright. Har sett den i butikken, og de er jo ikke så dyre. Skal gi det en sjans! Takk for tips, dere Anonymkode: dacc6...85d
Gjest GulSol Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 Signerer med dem over. Aussie 3 minute miracle og Redken Extreme er vidundermidler. Har også sett noe nytt som heter Olaplex, som man bruker i hårfarge for at det ikke skal ta skade under bleking. Vet ikke helt vitenskapen bak dette, men noen videoer på youtube fikk meg til å gape....
Ameliene Skrevet 18. februar 2016 #9 Skrevet 18. februar 2016 Jeg sverger til kokosolje også Er veldig dyrt på vita og helsekostbutikker, men kan finne det rimeligere på dagligvarebutikker og "innvandrer" butikker. Kjøpte min til 40 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå