AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Usikker på hvor jeg skulle plassere denne, men prøver her. Har bestemt meg for å ta fingertattoo på 2 fingre. Små symboler hvis dere klarer å se for dere... men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilke 2 fingre! Hehe. Tenker litt på ringefing og den midterste ( venstrehånd selvfølgelig). Hva tror dere blir finest? Skal ha både på øverste og nederste ledd på begge fingre Anonymkode: dca33...314
Hundejente Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Jeg liker symmetri i tatoveringer, så jeg ville valgt samme finger på begge hender.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 1 time siden, Hundejente skrev: Jeg liker symmetri i tatoveringer, så jeg ville valgt samme finger på begge hender. Skal kun ha på venstrehånda vil ikke h på høyre da jeg bruker en del ringer, og hvis jeg i fremtiden skal gifte meg så syns jeg det blir litt mye med ringer og tattoveringer på samme finger Anonymkode: dca33...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå