Gå til innhold

Hvilken farge har du på soverommet?


Gjest Mogwai

Anbefalte innlegg

Jeg har merbau gulv (mørkt), gulvlister i samme farge, stripete tapet med svak farge av caffe latte og crem. Ellers er knotter og treverk mørktbeiset. Brede profilerte lister i taket som er eggehvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gule vegger, vet ikke hva fargen heter, men det er ikke en skap gulfarge. Jeg har gråbrune gardiner og teppe på gulvet om er tilsvarende gardinene. Det er hvite lister hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eføya ikke innlogget

Sjokoladebrune vegger, eggehvite karmer. Soverommet er stort (20 kvadrat) og det er opp til 5 meter under taket så det blir ikke for mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt rom, både vegger og tak. har ikke helt firkantet rom siden rommet ved siden av "stikker inn" i soverommet. på den veggen er det stripete tapet i lyse gråtoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Vi har en grusom blåfarge som var her da leiligheten ble kjøpt.

Sånn har jeg det og.. Kanskje vi har samme blåfarge og at den rett og slett heter "Grusom" :roll::ler:

Til den grusomme blå er det hvite lister, blå skapdører, hvit og blå dør, hvitt tak og en kjempestygg parkett.

:Pusse opp soverom:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har pusset opp soverommet i en sval blåfarge- ikke for mørk. Ellers har vi hvite lister, hvitt kleskap og kommode og hvitt beiset gulv (treet skinner igjennom det hvite) og hvite gardinder. Syns soverommet er veldig behagelig. Kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi flytta inn for to år sia, var fargen knall rød, så vi malte soverommet i blått. Har eit stort rom, så vi synast det var greit med ein mørk farge som gjerne var litt "rolig".

Sidan vi no venta baby og treng eit rom som følast litt større, har vi malt rommet igjen. No er det lys beige, med litt mørkare beige lister. Gardiner i svart og møbla i mørk eik. Er kjempe fornøyd med den nye fargen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har malt vårt soverom selv og fargen heter luft. En sånn lys beige farge. Ellers veldig lite krimskrams... Lyst og deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad i blått så soverommet vårt er lysblått.

Lady symfony. Fra før av var soverommet lyst beige. Synes det blir for kaldt.

Dessuten har jeg hørt at huden blir seende veldig fin ut i blått skinn.... elsker fargen vår i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

0020-R70-B er koden på fargen...Det er en nydelig, lys blå farge...helt herlig å legge seg! Det virker så rent og delikat! Den som bodde i leiligheten før hadde malt rommet i burgunder og aprikos..helt gyselig!!Mørkt og trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har blått soverom med hvite karmer og lister. Vi har pusset opp selv og er veldig fornøyde. Blå er en rolig og avslappende farge å ha på et soverom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har malt soverommet vårt i en lys gråblå farge. Tak, lister og dør er eggeskallhvitt. Gulvet er grått.

Er veldig glad i fargen, men kunne tenke meg å male i en enda lysere tone av samme farge, da blir det perfekt tror jeg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hele leiligheten er malt i Caffe latte. Så det har vi på soverommet også selvfølgelig, med kontraster i beige og tremøbler. Fint synes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en lys lilla lavendel-lignende farge.

Valgte den selv, malte oppå en fæl grønnfarge. Er over 3 år siden, så jeg har lyst på ny farge igjen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rødt soverom her.. sover godt uansett hvilken farge det er på veggene vi.. men

haater den rødfargen nå jeg.... var sambo som bestemte fargen her inne..og jeg er ikke helt fornøyd med hans valg.. så blir vell å male over så snart som mulig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...