Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 Hvor går grensen for hva kjæresten din skal få lov til. *sjalusi* Danse heftig med en annen av motsatt kjønn Prate,le og kose seg med en annen, mens du blir på en måte oversett. Er egentlig ganske usikker, så hadde vært fint om noen kom med inspill under dette spørsmålet. Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2002 #2 Del Skrevet 15. juli 2002 Hvis du elsker noen, slipp han fri - kommer han ikke tilbake så har han aldri vært din og kommer heller aldir til å bli det. Kommer han - ja, da er han din og vil "alltid" være det! ...og du vil føle deg mye bedre! Sjalusi er en destruktiv følelse - kan ikke måles i handlinger men i følelser.... (Camille) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 15. juli 2002 #3 Del Skrevet 15. juli 2002 forholder meg selv til: gjør mot andre hva du vil at andre skal gjøre mot deg. dvs: hva jeg kan akseptere at kjæresten min gjør kan jeg også gjøre. i det forrige forholdet skøv jeg grensene foran meg hele tiden, og det endte til slutt med at jeg var utro (gikk fra hverandre rett etterpå). I dette forholdet snakker vi mye mer, og følelsene er generelt mye sterkere stoler 100% på kjæresten min, har ikke vært sjalu eller usikker i det hele tatt det året jeg har vært borte, men ville akseptert mye mindre av han jeg er sammen med nå, enn jeg ville av eksen min. sansynligvis fordi jeg elsker min nåværende høyere. nå vil sikkert noen si at jeg motsier meg selv, men mener at jeg ikke gjør det. kjæresten min er ikke en person som flørter fordi det er gøy, så hvis han skulle begynne å bevege seg i grenseland ville det være et tegn på at følelsenen hans var et annet sted enn hos meg. har ingen problemer med at han tar en kaffe med eksen sin fra tid til annen, men ville ikke likt å se ham flørte med en fremmed for eksempel (men ville ikke kalt det å være utro). vet ikke om du ble noe klokere av dette (?) klem fra tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #4 Del Skrevet 16. juli 2002 Blei jo klokere, men fikk litt dårligere følelse av det at du blei utro på grunn av at dere skjøv grensene. Jeg kan aldri være utro mot min kjære, men om hun kan det mot meg er usikkert :cry: . Håper jeg aldri får oppleve det for det er det værste noen kan gjøre mot meg, og hva meg kan finne på da orker jeg ikke å tenke på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 16. juli 2002 #5 Del Skrevet 16. juli 2002 "Grense? hvoilken greense?, man kan ikke se den grense uinder vaaaan" Fritt etter "ubåtkapteinen" Poenget er at i fylla (under vann) kan man gjøre mye rart: Le litt og overse litt og snakke for mye og danse med fremmede og drikke tequila og ramle ned trappa og søle med ølen og kline med venner og sjekke stygge damer og synge "life is life" og avsløre hemligheter og snakke stygt om eksen og rope på elgen og miste mobilen og glemme kredittkortet og klage på ølprisene og danse macarena og ta med feil jakke fra garderoben og miste sistebussen og gå på nachspiel og sippe og overdrive og og og ol Fatter du poenget? Hold sjalusien i sjakk, bruk hverdagene til å vurdere forholdet ditt, tenk positivt, vær positiv få et positivt liv. Kurgan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. juli 2002 #6 Del Skrevet 16. juli 2002 Akkurat som Tingeling skjøv jeg grensene foran meg, var utro og det ble slutt. I ettertid ser jeg at om ikke typen hadde godtatt alt jeg sa og gjorde, ville det aldri ha gått så langt. Jeg fraskriver meg ikke skylden, prøver bare å forklare. Jeg var så ung og tett i pappen, og orket ikke alltid å sette grensene selv, når jeg visste at han ville tilgi samme hva jeg gjorde. Etterhvert som jeg ble eldre fikk jeg mer orden på meg selv, men da hadde vi allerede denne stygge historien som jeg ikke klarte å leve med. Trengte blanke ark og mindre bagasje. Så vær ikke for sjalu, men husk at det er IKKE gøy å leve med en kjæreste som tillater deg alt (og følger deg med hundeøyne samtidig). Vær en mann! (eller kvinne!). Sett krav til hvordan du vil ha det. Det er lov, og det er et likandes karaktertrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #7 Del Skrevet 17. juli 2002 Alle har forskjellige grenser på om hva de syntes er greit, men en grei rettesnor som jeg og sambo har er : Hvis kjæresten min gjør det samme som jeg gjør nå, ville jeg blitt sint og lei meg? Dette fungerer egentlig veldig bra, for innerst inne vil de fleste at kjæresten ikke flørter eller koser med andre (tror jeg da :D ) og da holder ihvertfall vi oss i skinnet begge to! Både når det gjelder dansing, flørting og alt annet..! Klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå