AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Faktisk, så tror jeg. Den ene er: Folk som tar tester på facebook; f.eks "hvilket dyr er du?" Altså. Jeg håper virkelig folk tar dette kun for å kaste bort tiden sin litt? Saken blir heller ikke bedre av at folk kommenterer "det stemmer nok ". Og at vedkommende skriver kommentar i det h*n publiserer testresultatet.Stille folk er smartere. Ja. Jeg tror det kan være slik i mange tilfeller. Jeg mener ikke at pratsomme mennesker er dumme, men jeg er selv ganske taus, og har ikke engang giddet å delta i diskusjoner fordi personene rett og slett virker for opptatt av å spøke, diskutere helt uintressante ting osv. Anonymkode: c58dc...d56
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Du er nok bedre enn meg. Jeg tror alle som har FB er mindre smarte mennesker. Anonymkode: ba11d...117
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er nok bedre enn meg. Jeg tror alle som har FB er mindre smarte mennesker. Anonymkode: ba11d...117 Jeg glemte å få med det med første påstand; det skulle stå at folk som legger ut slik tester som om de tror på det, har lavere intelligens. Hvilket jeg virkelig vil tro er sant Anonymkode: c58dc...d56
mjauritz Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Jeg tror ikke stille folk er smartere. Kanskje jeg ikke tror det er fordi de alltid er så stille og derfor så får de aldri "vist" hva de kan i feks en diskusjon. Sitter jeg med mine venner og vi har en diskusjon om noe politisk, historisk eller dagsaktuelt og det sitter en stille person og ikke deltar så tror jeg nok heller at personen ikke vet nok om temaet til å delta i diskusjonen. Eller at personen er veldig sjenert.. Men til disse som poster i hytt og gevær på facebook! Jeg tror det er mangel på sosial intelligens! På samme måte som kvinner 25+ som legger ut bilder med samme grimaser, klær og sminke (duckface, utringing og klumpemaskara) som ungdomskoleelever gjør. Gjerne også de som tar selfier i speilet - gjerne med blits. Og selvfølgelig de som legger ut selfier tatt ovenfra og ned med mye pupp og smaskemunn, eller generelt lettkledde bilder. (Snakker da ikke om bilder tatt PÅ stranden i en naturlig bikini "situasjon", men bilder i speilet i undertøy eller toppen dratt opp på magen, etc).
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 De som tror på testene må være stokk dumme ja. Men jeg kan finne det underholdende å ta slike, og spesielt om de faktisk treffer riktig. Det er jo bare tilfeldigheter og sannsynlighet. (Jeg poster de ikke da!) Anonymkode: d11fa...941
Gjest cheshirecat Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Jeg er en katt og farven blå, viss jeg var en frukt ville jeg være appelsin og elementet mitt er jord. Nå skal jeg sette meg i hjørnet her og være stille litt, sånn at noen kanskje feilaktig antar at jeg er smart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå