Mette Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Femåringen våres har plutselig så mange uhell for tiden. Han på står at han ikke merker at han må på do alltid. Mener at jeg har hørt at gutter som har blærebetennelse ikke merker når de må på do, noen som vet noe om dette? Må legge til at han har ikke vært den flinkeste til og holde seg tørr alltid, det går litt i bølgedaler. Han har hatt en del uhell det siste 1,5 året, men ikke hver dag mange ganger til dagen slik som nå. Han bruker også natte bleie enda. Noe som vi ikke har stresset noe med. Så lenge han selv vil ha bleie og han har brukt for det går vi ut i fra at han er rett og slett ikke klar enda.
Gjest Chanda Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Hvis sønnen din har urinveisinfeksjon så hadde du aldri vært i tvil. En av mine sønner hadde det da han var liten og det står for meg som et mareritt når jeg tenker tilbake.
Mette Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2004 Takk for svar. :-) Jeg trodde også det var vondt for de, men så ble jeg litt i tvil da, da jeg mener og ha hørt at de ikke har smerter.
Gjest Amona Skrevet 27. oktober 2004 #4 Skrevet 27. oktober 2004 Om han har urinveisinfeksjon eller blærekatar så er jo det enkelt å finne ut ved å levere en urinprøve til kontroll da. Ellers, om problemet fortsetter, så kan dere jo bare sette på han bleie, dere har jo det tilgjengelig siden han fortsatt ikke er tørr om natten (noe som slettes ikke er uvanlig i den alderen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå