Tinuwiel Skrevet 9. mars 2016 #21 Skrevet 9. mars 2016 50.000 i året, oi hjelpes! ser at jeg aldri i mitt liv skal lease (eller ha en ny bil for den saks skyld)... 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #22 Skrevet 19. mars 2016 Ser at noen hevdet "Volkswagen er jo generelt kjent for å ha mange feil"- det må jo være feilskriving? VW er jo veldig solide og driftssikre biler med gode motorer. Jeg er fra en fam som vet mye om bil, pappa er mekaniker ,og jeg er flaska opp med at VW er pålitelige biler som varer... Nå ser jeg at TS har valgt bil alt men generelt vil jeg slå et slag for Toyota - vi har corolla verso 7-seter og er Veeeldig fornøyde.den ser adskillig smalere ut bakfra enn fx s-max men når du kommet inni vil du bli overrasket over hvor romslig den virker. Alle seter kan reguleres frem og tilbake og legges helt ned så det et også utrolig hva man kan få fraktet inni den. Vår bil er 12 år og vi har aldri hatt trøbbel m den, kun et par slitasjedeler som har måttet byttes.. Anonymkode: bc923...e00
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #23 Skrevet 19. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at noen hevdet "Volkswagen er jo generelt kjent for å ha mange feil"- det må jo være feilskriving? VW er jo veldig solide og driftssikre biler med gode motorer. Jeg er fra en fam som vet mye om bil, pappa er mekaniker ,og jeg er flaska opp med at VW er pålitelige biler som varer... Anonymkode: bc923...e00 Det kommer an på en god del faktorer. VW frem til en gang på 90-tallet var ganske solide biler, samme med Mercedes. Og slike rykter - gode som dårlige - er forbausende seiglivet. De senere åra har VW hatt utrolig mye trøbbel med bilene sine - ventiler, sensorer, hele girkasser osv. Du ser jo f.eks. hvor billig en brukt Touran er ift tilsvarende fra Honda eller Toyota. Markedet priser inn at en Volkswagen er dyrt å eie etter at garantien er over. TS har jo sjøl opplevd solid trøbbel med VW. I tillegg kommer det at tyskerne har valgt noen snodige, innfløkte løsninger på noen av bilene, slik at vanlig vedlikehold - f.eks. registerreimbytte - kan være svindyrt på noen av bilene. Min egen far var skikkelig innbitt VW mann, inntil jeg viste ham bilfolderne våre: Det var jo så verkstedregninger! Han har siden gått over til Ford og senere Toyota. Anonymkode: 89a5c...e32
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #24 Skrevet 19. mars 2016 *få verkstedregninger altså. Anonymkode: 89a5c...e32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå