AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Jeg har lovet min nevø en Oreo kake til bursdagen hans på lørdag.Jeg skulle egentlig lage den fredag kveld,men nå ble det en endring i vaktplanen min slik at jeg må jobbe fredag kveld.Skal også jobbe lørdag morgen og formiddag.Så det eneste alternativet som gjenstår er å lage kaken torsdag kveld,dvs.2 dager før den skal serveres. Noen som har erfaring med dette? Det er jo endel krem i den..ble den småsur eller ble kjeksene myke?Hadde vært supert med noen erfaringer rundt dette. Anonymkode: f530e...843
Gjest snowz Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Jeg tror det skal gå fint! Har hatt oreokake liggende i kjøleskapet i noen dager før, og har smakt like godt som ny.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Det funker kjempebra! jeg synes oreokaken er mye, mye bedre når den får satt seg i ett par dager. Anonymkode: 8e624...bf9 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Den har bare godt av å stå i kjøleskapet litt! Anonymkode: 79f77...84a 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Er så mye sukker, fett og drit i den at den holder ganske lenge! Anonymkode: 613da...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Takk for svar!Høres veldig bra ut,da satser jeg på det Kjeksbitene som skal være på toppen kan jeg jo strø på toppen like før servering på lørdag. Anonymkode: f530e...843
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lovet min nevø en Oreo kake til bursdagen hans på lørdag.Jeg skulle egentlig lage den fredag kveld,men nå ble det en endring i vaktplanen min slik at jeg må jobbe fredag kveld.Skal også jobbe lørdag morgen og formiddag.Så det eneste alternativet som gjenstår er å lage kaken torsdag kveld,dvs.2 dager før den skal serveres. Noen som har erfaring med dette? Det er jo endel krem i den..ble den småsur eller ble kjeksene myke?Hadde vært supert med noen erfaringer rundt dette. Anonymkode: f530e...843 Ville du likt å få servert en gqmmel kake? Lag kaka fredag før du går på jobb. Det er bare å stå opp litt tidligere. Anonymkode: c4033...38b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ville du likt å få servert en gqmmel kake? Lag kaka fredag før du går på jobb. Det er bare å stå opp litt tidligere. Anonymkode: c4033...38b Ja for kaken blir jo så forferdelig gammel av å stå i kjøleskapet i 2 dager Som sagt, en oreokake blir bare bedre når den har stått i kjøleskapet i ett par dager. Anonymkode: 8e624...bf9 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #9 Skrevet 17. februar 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville du likt å få servert en gqmmel kake? Lag kaka fredag før du går på jobb. Det er bare å stå opp litt tidligere. Anonymkode: c4033...38b Det er anbefalt å lage den 1 dag før,slik at den får "satt" seg.Jeg tenker at hvis den står kaldt i kjøleskapet hele tiden som den gjør, så har de andre her sikkert rett i at det går greit å lage den torsdag kveld. Anonymkode: f530e...843 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #10 Skrevet 20. februar 2016 Til de som lurte: Dette gikk helt fint hilsen ts Anonymkode: f530e...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå