AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Lurer litt på hvor mye tid samboerne deres eller dere selv bruker på hobby, samt hvor mye tid dere bruker sammen med samboer. Få gjerne med om dere har barn eller ikke Er egentlig litt nysgjerrig på hva som er vanlig. Anonymkode: f8c3e...2fe
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Samboeren min sitter i snitt 5 timer hver ettermiddag/kveld. Jeg selv synes det er alt for mye og skulle gjerne ønsket han av og til kunne prioritert tid sammen med meg også iblant. Men det er alltid hobbyen først. Så ser jeg han som regel til middag og når vi legger oss. Anonymkode: f8c3e...2fe
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 5-6 timer hver kanskje Anonymkode: 32e4a...250
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 5-6 timer hver kanskje Anonymkode: 32e4a...250 Hver dag? Anonymkode: f8c3e...2fe
Gjest eksiltronder Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Jeg trenger 2 timer 4-5 ganger i uka, han trenger 4 timer 3-4 ganger i uka. Vi har ikke barn (enda), og er forberedt på å måtte kutte ned på noe av dette når/hvis det blir familieforøkning etterhvert Som oftest er han med meg på min hobby da, og så er jeg på jobb når han driver med sitt.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #6 Skrevet 18. februar 2016 Vi har vært sammen i ni år og har to barn på 2 og 4 år. Vi trener annenhver kveld, slik at en av oss alltid går og trener kl 18 mens den andre tar barna. Så legger vi hvert vårt barn i 19-20-tiden. Jeg legger meg kl 23 og han kl 24, så timene fra barna sovner til leggetid disponerer vi som vi vil. Trening er det eneste vi lar gå utover vår tid med barna. Hans PS-spilling og min nettsurfing eksisterer ikke før barna sover. Vi har 1-2 filmkvelder i uka, ellers er vi mest fra hverandre på kveldene i ukedagene. Jeg orker ikke å sitte inntil mannen min hele tida og han er heldigvis på samme måte. Anonymkode: 04eb3...a0e
mjauritz Skrevet 18. februar 2016 #7 Skrevet 18. februar 2016 Ingen barn enda, men en på vei. Hos oss varierer det veldig. I perioder kan jeg feks bli helt hekta på å strikke eller en serie, og da ønsker jeg faktisk bare å sture med mitt hele tirsdagskvelden. Da drar han gjerne ut med noen kompiser, spiller eller surfer på nettet. Samme går det jo andre veien. Men ellers i hverdagene så lager vi alltid mat sammen (og spiser sammen) så der går det gjerne noen timer, og etter det så gjør vi egentlig hver vår greie frem til vi skal legge oss. Noen kvelder kan vi se en film og sånn, men det er ikke ofte i hverdagen. Når det går en serie på TV som begge liker så ser vi den sammen også, tror aldri forholdet våres har vært så intimt som når Farmen går på Tv for da sitter vi klistra sammen 3 kvelder i uken Kan godt hende dette endrer seg drastisk når vi får barn da Blir spennende å se!
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #8 Skrevet 18. februar 2016 Jeg bruker 1-3 timer på trening hver dag. Mannen trener litt og ser en del på tv, og dette gjøres som regel når jeg trener. Så vi tilbringer ellers tiden sammen, men vi gjør ikke nødvendigvis ting sammen. Vi kan sitte i armkroken og lese hver vår bok, eller jeg leser og han surfer er det mest normale, da.. Vi har ikke barn ennå. Ser for meg at jeg må kutte ut ihvertfall to av de arrangerte treningene som foregår utenfor huset når vi får barn, og heller bruke transportetappe til/fra jobb som trening. Anonymkode: 140ee...325
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #9 Skrevet 18. februar 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hver dag? Anonymkode: f8c3e...2fe Ja men så er vi stort sett hjemme hele dagen da, så vi er jo sammen med hverandre resten av dagen. Anonymkode: 32e4a...250
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #10 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 17.2.2016 den 18.23): Samboeren min sitter i snitt 5 timer hver ettermiddag/kveld. Jeg selv synes det er alt for mye og skulle gjerne ønsket han av og til kunne prioritert tid sammen med meg også iblant. Men det er alltid hobbyen først. Så ser jeg han som regel til middag og når vi legger oss. Anonymkode: f8c3e...2fe Dropp han med en eneste gang Anonymkode: 3d244...a4b
Milky Skrevet 14. februar 2021 #11 Skrevet 14. februar 2021 Ingen barn. 4/5 timer om dagen på hobby. Mtp at vi bor sammen får vi mer enn nok tid samnen likevel
SPOCA Skrevet 14. februar 2021 #12 Skrevet 14. februar 2021 Det blir fort at vi bruker 5-6-7 timer på egne ting hver dag; studier (jeg studerer ved siden av fulltidsjobb), frivillig arbeid og andre interesser. Samboer bruker da denne tiden på dine interesser (primært kunst). Men, vi har ingen barn ennå, og vi sørger alltid for å spise middag sammen hver dag og da tilbringe tid ned hverandre en time eller to. Vi trenger mye alenetid begge to, så her vi likt behov.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #13 Skrevet 14. februar 2021 Jeg trener 2 hver dag og går tur de andre dagene. Han er ofte med. Har ikke andre hobbyer utenfor huset. Han har et par hobbyer utenom som varierer i tidsbruk. Da barna var små var det lite tid til trening. Anonymkode: 628c2...53e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #14 Skrevet 14. februar 2021 Anser trening som hobby, og totalt går det 1-4 timer hver dag. Noen ganger en hel helg fordi jeg reiser på stevner. Anonymkode: 46170...1dd
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #15 Skrevet 14. februar 2021 Tja, det meste som skjer utenom jobb er vel trening og hobby. Vi har ikke unger så vi bruker tida på oss sjøl, aleine eller sammen. Anonymkode: c21d1...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå