Gå til innhold

i oktober blir vi 3

Mainecoon

Anbefalte innlegg

Heisann! :laugh:

Har tenkt på å lage meg graviditetsbok her inne noen dager nå, å endelig torde jeg å begynne på en. Håper spiren blir sittende fast der inne helt til oktober!

Litt om oss: jeg er ei jente på 19, og kjæresten min som er noe eldre, har vært sammen i ca 2,5 år. Vi begynte å prøve på første barn for 3 mnd siden, og det var helt vilt hvor altoppslukende det var med denne prøvingen! Så etter bare de to første månedene hold jeg på å gi opp, tenkte at det måtte være noe galt med oss som ikke hadde fått det til enda, på hele to prøveperioder!:fnise: Men da vi var kommet til tredje PP, hadde jeg masse annet og tenkte på og vips så var jeg 1 dag over IKM, og tenkte at jeg kanskje skulle ta en test, men var forberedt på å prøve igjen neste periode da jeg ikke hadde hatt noen symptomer. Og til min store overraskelse fikk positiv test;) 

Ellers så bor vi i et hus litt utenfor en av Norges største byer, sammen med en hund og to katter, så det eneste som mangler nå for at vi skal føles som en liten familie er en liten en som forhåpentligvis kommer til verden i oktober:rodmer:

Ifølge terminkalkulator er svangerskapet 4+6 idag, mens spiren er jo bare 2+6. Teller dere svangerskapsukene eller hvor gammel spiren/fosteret har blitt? Tenker da litt på det med at man er mye mer sikker etter 12 uker, det er vel svangerskapsuker det er snakk om da? *krysser fingrene* :rolleyes: hehe det kan nok komme opp mange "dumme" spørsmål i løpet av svangerskapet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest carmabell

Gratulerer så mye!! Tror det er svangerskapsuker når man snakker om uke 12, men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...