Gå til innhold

Hvor lenge bør en vente med sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en, virker veldig hyggelig ut av førsteinntrykk. Vi tur og hadde en kopp te hos han. Hadde en god del tilfelles og lo og fikk inntrykk av at daten gikk gikk bra.Vi kysset litt før jeg gikk hjem. Nå vil jeg treffe han utenfor husets 4 vegger for å bli bedre kjent.  Men hvor lenge bør en vente med sex? Hvis han er interresert vil han være villig til å vente . 

Anonymkode: 8fcf7...1e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha sex når du er klar og vil. Er ikke noe fasitsvar. 

Anonymkode: 113ea...43d

• Liker 13
Skrevet

Jeg har sjeldent planlagt sex. Det skjer naturlig.

Skrevet

Til du har lyst.

Skrevet

Hm.. Så dere meiner det kan skje med en gang samtidig som en kan vente et par uker/dater, alt etter hva en vil selv? Hører at de sier en bør vente?

Skrevet

Vent med sex til det føles naturlig å ha det. Fins ingen fasitsvar. 

Anonymkode: 03638...138

Skrevet

Du bør vente så lenge du vil vente.

Skrevet

Har aldri skjønt det med å gjøre seg kostbar. Ha sex når du føler det er rett for deg og typen. Kan bare snakke for meg selv og mener det har tatt ca 14 dager før det ble sengekos i halmen med nåværende mann og de to andre som jeg har langvarig forhold til :)

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, Pæddan skrev:

Har aldri skjønt det med å gjøre seg kostbar. Ha sex når du føler det er rett for deg og typen. Kan bare snakke for meg selv og mener det har tatt ca 14 dager før det ble sengekos i halmen med nåværende mann og de to andre som jeg har langvarig forhold til :)

Men er nok en fordel å ha to- tre dater i allefall først tenker jeg. 😃 

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal du vente hvis du vil ha det med en gang? 

Jeg gidder ikke å date noen hvis det ikke blir sex i starten, fordi jeg vil finne ut om vi har kjemi eller ikke. Gidder ikke kaste bort mer tid på en fyr jeg ikke funker med liksom. 

Anonymkode: 67767...2e8

• Liker 1
Gjest New Girl
Skrevet

Du venter til dere begge har lyst. Regler om at man skal vente så og så lenge er bare tull, og merkelig nok bare forbeholdt kvinner. 

Skrevet
4 minutter siden, New Girl skrev:

Du venter til dere begge har lyst. Regler om at man skal vente så og så lenge er bare tull, og merkelig nok bare forbeholdt kvinner. 

Ja, hva er det med det egentlig?

Anonymkode: e353f...ea3

• Liker 3
Skrevet

Hvis det bare er sex en er ute etter kan en jo få det andre steder. Har en sex fort kan det bli at d blir med det.? Er det ikke viktig å få vite litt hvem en er først, eller er ikke det så viktig? 

Skrevet

Hvis du er ute etter et one night stand, er det bare å kjøre på. Hvis du ønsker noe mer, kan det være lurt å vente litt. 

Anonymkode: 874a2...14c

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil ha sex med han, så har du det. Hvis du ikke vil eller føler deg klar, så venter du.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er ute etter et one night stand, er det bare å kjøre på. Hvis du ønsker noe mer, kan det være lurt å vente litt. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er litt enig her. Men trenger ikke å vente kjempe lenge.,

Skrevet

Jeg har ALLTID holdt meg prippen med vilje og ventet lenge men vet du, ham jeg ble kjæreste med var han ene jeg hoppa til sengs med første kvelden etter fest ;) Er fremdeles sammen. Du må nesten bare ta det på feelinga. Ikke ta det på presset eller forventningene men følelsene i nuet 

Anonymkode: 63c50...031

• Liker 5
Skrevet

En halvtime. 

Anonymkode: 44239...e36

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En halvtime. 

Anonymkode: 44239...e36

Innen den tid bør det vel være vel overstått ;-)

Anonymkode: 0af3b...57b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...