Gå til innhold

Høye menn har større penis enn lave menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hittil har dette stemt ift til de mennene jeg har hatt sex med..  hva er deres erfaringer?

Anonymkode: bfea0...e28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det stemmer ikke. 

• Liker 4
Skrevet

Stemmer ikke etter mine erfaringer. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt sex med 4 lave menn (170ish) og 6 høye menn (over 185) og alle de lave hadde liten pikk, mens alle de høye hadde stor.. Så ble så nysgjerrig på hva andres erfaringer er :D 

Skrevet

Min erfaring er at høyden på mannfolk og størrelsen på penis er veldig tilfeldig. 

• Liker 5
Skrevet

Den minste jeg har hilst på, satt på den høyeste mannen jeg har vært med :) mens de to unormalt lange ble eid av to lave menn, 1,65'ish. 

Anonymkode: 7e5b1...1f9

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med 4 lave menn (170ish) og 6 høye menn (over 185) og alle de lave hadde liten pikk, mens alle de høye hadde stor.. Så ble så nysgjerrig på hva andres erfaringer er :D 

Har drevet med svømming i 40 år og det er de som er normalt høye og muskuløse som har skilt seg ut i størrelse. Høye, tynne, langlemmede heller motsatt, små jmf høyden. Hvilke egenskaper tror du lave menn har som kompenserer for høyden? 

Anonymkode: 098d1...c2e

Skrevet

Det stemmer ikke med mitt inntrykk. Er mer tilfeldig, virker det som. Den minste jeg har sett, satt på en av de høye...

Anonymkode: 475c0...485

Skrevet

Bare tilfeldigheter da ja :) gruer meg litt, dater en fyr som er veldig høy og "stor" (ikke feit, men kraftig bygd)- håper ikke han viser seg å ha en kjempeliten :P

Skrevet

Min ser iallfall stor ut når jeg ikke er så høy! :D

Skrevet

Synes dette er umulig å bedømme utifra høyden. Lave menn har overrasket positivt, og høye har overrasket negativt. 

Anonymkode: f3339...9fb

Skrevet

Stemmer ikke etter min erfaring. Lave har hatt store og omvendt men tendensen er der ja...de fleste høye er velutstyrte (sier hun som ikke har hatt så forb. mange menn med seg i senga :tongue:)

Skrevet

Min erfaring med ca 15 menn er at det helt klart er en sammenheng!

Anonymkode: 8b82f...0a6

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring med ca 15 menn er at det helt klart er en sammenheng!

Anonymkode: 8b82f...0a6

Ikke sant?! Haha :fnise: det har liksom ikke slått feil for meg, men nå har jeg (vi) ikke ligget med 100 menn heller så 😎 

TS 

• Liker 1
Skrevet

Det har overhodet ikke noe med høyde å gjøre. Jeg vet dette ettersom jeg har dusjet med ganske mange, og det er helt forskjellig. Selv er jeg nesten 190 men har ikke  stor penis.

Anonymkode: 5ef21...d94

Skrevet

Min erfaring er heller at det definitivt er en sammenheng mellom størrelsen på hendene og størrelsen på penis, men at dette er uavhengig av høyden!

Anonymkode: bf9ad...40c

• Liker 1
Skrevet

Tja... har vært bortpå to grekere på ferie og de var ikke noe særlig høye, men gud for et utstyr de hadde :D  Ohh lord!

Skrevet

Kjæresten min er kjempehøy men har skikkelig liten tiss. Så jeg synes ikke det stemmer. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...