Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Gi meg positive ting jeg kan gjøre for jenta jeg elsker!

Jeg føler at vi liksom har dalt ned etter forelskelsen så trenger å få fart på deg igjen.

Så hva skal jeg gjøre når jeg føler at hun ikke gir så mye kjærlighet tilbake som jeg gir til henne, blir litt frustrert. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Hvorfor i all verden spør du andre mennesker hvilke positive ting du skal gjøre? - Spør henne! Det er det bare hun som kan gi svar på!

Si du har satt av f.eks. hele lørdag til henne og hennes ønsker - hva vil hun gjøre? Sier hun at hun vil shoppe eller vaske bilen eller gå ut på en romantisk middag så gjør det og nyt at du får gi henne av din tid - og at hun vil dele sin med deg.

De fleste forhold faller sammen på grunn av mangel på kommunikasjon og at man etterhvert mener å kjenne den andre så godt at man ikke lenger spør hva den andre ønsker - man tror man vet det. Og det er dumt for da kan en ende opp med å gi og gi, men man gir kanskje likevel ikke det den andre ønsker... Og gi henne komplimenter, hør på det hun sier og vær interessert i det hun gjør - som du var da dere var nyforelsket... :wink:

Skrevet

Det du bør gjøre er å "stresse ned" litt, og ikke fly rundt og være livredd for at du ikke gir henne nok oppmerksomhet.

Dessuten, følelsen av å være "forelsket" kan dale litt, gå litt opp og ned, og før eller siden vil den forsvinne.

Du bør heller ikke gå rundt å forvente at hun skal gi deg like mye oppmerksomhet tilbake eller så elsker hun deg liksom ikke. Vi er alle forskjellige og hun har kanskje litt vanskeligere for å vise det like ofte overfor deg som du gjør overfor henne.

Og som det ble sagt i svaret over, spør henne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle likt å vite hva dere gjør for noe for deres utvalgte i steden får å høre det normale pisset som alle jatter om!

Men selvsagt var ikke det som stod over helt uvittig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...