Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du er innafor at en mann bruker av hudpleie og kosmetikk? Når er det for lite og når er det for mye? 

Eksempler kan være: ansiktskrem, rensekrem, øyenbrynsfarge, selvbruning. 

Anonymkode: 3bf61...c28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SELVBRUNING (brunkrem)  det er damete ikke gjør det. Farge øyebryn what? visste ikke at det var en ting engang.

Rensekrem vet ikke hva du mener. Aftersun går greit. Ellers hvis du sliter med tørr hud så kan du bruke noe for det. 

Anonymkode: 1648a...d33

Skrevet

Når det kommer til hudpleie, så synes jeg det er virkelig innafor å bruke det man ønsker for å ta vare på huden sin. Jeg ønsker ikke at huden min skal legge til 10 år på meg, og jeg anser meg som lite forfengelig. Det er ikke noe digg å gå rundt med tørr hud som kjennes som den sprekker bare man ler litt. Noen sliter mer med urenheter enn andre, og da er det jo best å ta vare på huden.  Og bedre å bruke litt tid på det, enn å gå rundt med masse urenheter hele tiden.

Av sminke så har jeg ikke store meninger. Det bruker jeg ikke, og har ingen planer om å starte med det. Men hadde jeg hatt "gjennomsiktige" øyebryn (ekstremt lyse) så hadde jeg nok vurdert å farge de, da de er viktige for et ansikt for meg (mennesker uten synlige øyenbryn er bare rare...)

Anonymkode: c07de...754

Skrevet

Ja til hudpleie, nei til kosmetikk.

Anonymkode: 059ea...a01

• Liker 1
Skrevet

Kvinner som bruker sminke og mener menn ikke burde bruke sminke er hyklere og burde brenne i helvete

Anonymkode: f9f33...8c1

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som bruker sminke og mener menn ikke burde bruke sminke er hyklere og burde brenne i helvete

Anonymkode: f9f33...8c1

Go to hell. 

Skrevet

Jeg syns helt ærlig det er rart med menn som sminker seg. Men hadde jeg møtt drømmeprisen og han var en jævel på concealer, så hadde jeg hvertfall håpet på å få et par tips eller to:laugh: Jeg mener at man burde ta vare på huden sin, bruke enkle renseprodukter og riktig krem til den hudtypen man har - noe mange menn kan bli mye bedre på!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er greit med hudpleie, det er bra at han tar vare på huden sin. Sminke? Hmm, kan godta litt concealer.

Skrevet

Skyller ansiktet mitt hver morgen, bruker kvisekrem men kan ha sløve perioder hvor jeg sliter med energi og motivasjon ellers i hverdagen. Har tenkt å kjøpe hudkrem men blir ikke noe mer enn det. Ellers har jeg en liten vorte med lik farge på huden som er ganske tydelig på siden av nasen som jeg vil til legen å få fjernet en gang jeg gidder fordi det ser rart ut.
En gang i løpet av de neste årene håper jeg også å få hjelp av hudlege til å fjerne/redusere kvisearrene på venstre kinn. Tror dette er helt normalt og vil ikke si jeg overdriver.

Jeg har forresten lepper som er ganske røde... og ganske blek hud i perioder, og jeg har mørke øyenvipper og normalt tjukke øyenbryn, mørkeblondt hår... sammen med dårlig og blek hud føler jeg disse kombinasjonene ser smårart ut.. vanskelig å forklare. Ser yngre ut enn andre menn på 20 år. For 6 år siden (konfirmasjonen) var håret mitt helt blondt(!). 

Vil fargene jevne seg mer ut hvis dere skjønner hva jeg mener ?

Anonymkode: 023fd...96a

Skrevet (endret)

Endret av a l'orange
Skrevet

Tenker å gå for brunkremvarianter for herre, og ikke kvinnebrunkremer. Har dere noen tips?

http://www.made4men....dy-bronzer.html Ser at bla annet denne er veldig populær og ser veldig bra ut.

Anonymkode: 5ccb7...85e

Skrevet

Alle burde gå med akkurat det de føler for, om det er sminke eller giraffmønstret joggedress og rosa dusker, så lenge man føler seg vel i det man går i. Men det betyr ikke at jeg blir tiltrukket av det, og hos meg så er sminke på menn litt av samme greia. Altså, om han vil gå med sminke så er nok ikke jeg dama for ham, og om han vil gå med sminke, som er helt og holdent hans valg og helt innafor, så må han heller finne seg ei som synes det er ok. Hudpleie derimot, absolutt for. Forstår ikke den macho-greia med å ikke bruke fuktighetskrem når det er -20 ute fordi det er "femi". Så ja, alle gjør det de føler for, ingen legger seg oppi hva andre gjør, og så finner man likesinnede.

Skrevet
Den 18.2.2016 at 21.22, AnonymBruker skrev:

Ja til hudpleie, nei til kosmetikk.

Anonymkode: 059ea...a01

This.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...