AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Jeg fikk en papirresept hos tannlegen på smertestillende og antibiotika. Sendes informasjon om dette til min fastlege.? Anonymkode: e1ee9...054
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk en papirresept hos tannlegen på smertestillende og antibiotika. Sendes informasjon om dette til min fastlege.? Anonymkode: e1ee9...054 Det gjør det ikke. Anonymkode: 5542b...9aa
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør det ikke. Anonymkode: 5542b...9aa Er du sikker på det? Husker jeg fylte ut skjema hos tannlegen, og da måtte skrive navn på fastlegen. Grunnen til at jeg lurer, er fordi det var sterke smertestillende jeg fikk pga betennelse i en tann - og fastlegen ville ikke gi meg dette når jeg spurte ham først. Er redd for at han skal se jeg likevel har fått smertestillende en annen plass... Hilsen HI Anonymkode: e1ee9...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå