hypes Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Jeg og typen har diskutert dette utallige ganger. Begge nekter å endre mening. Han påstår at vi "er jo ikke dyr!". Jeg derimot er overbevist om at vi er dyr. Det har blitt så heftig at vi nesten ble uvenner en gang..foran mora hans. Og det verste - hun mener også at vi er dyr! Hææ?! tenker jeg. Jeg tenker at, hvordan kan vi ikke være dyr? Jeg mener, selvfølgelig er vi jo dyr? Homo sapiens, vi er jo ikke akkurat fra planteriket, og vi har da ikke vår egent kategori heller. Når vi diskuterer dette spør jeg han hvordan vi kan stamme fra apene om vi ikke er dyr? Har vi liksom bare utviklet oss fra apene til å bli noe heelt annet? Tror ikke det nei!! Han har ikke noe sterkt svar når jeg sier dette akkurat.. Men han står på sitt da. Selv er jeg overbevist om at vi er dyr. Jeg spør han også hvorfor vi har de eksakt samme instinktene som dyr, hvis vi ikke er nettopp dyr?? Jeg kan forstå hvorfor mange mener at vi ikke er dyr, men som jeg sier til han blir dette en evig diskusjon som vi tydeligvis aldri blir enige om.. Er det jeg som er helt på jordet eller? Hva mener dere?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 https://no.wikipedia.org/wiki/Menneske Lær dere å google, så slipper dere krangle om så dumme ting. Ja, homo sapiens er pattedyr, altså dyr. Vi er verken mineraler eller planter. Anonymkode: 3c8c3...57c 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Vi er selvsagt dyr. Noe høyere utviklet enn mange andre dyr, men like fullt og helt dyr. Anonymkode: 871ff...86d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Hvorfor er du sammen med en som er så blåst? Dump ham! Anonymkode: 7b7c8...7b6
Gjest Genevieve Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Vi har dyreceller ja hvis du går ned på DNA nivå.
hypes Skrevet 17. februar 2016 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://no.wikipedia.org/wiki/Menneske Lær dere å google, så slipper dere krangle om så dumme ting. Ja, homo sapiens er pattedyr, altså dyr. Vi er verken mineraler eller planter. Anonymkode: 3c8c3...57c Jeg har googla, er da ikke uten grunn jeg er overbevist Men å vise funnene til han har vært meningsløst, han står på sitt.
hypes Skrevet 17. februar 2016 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2016 Men takk for flere svar! Det var akkurat det jeg trengte å høre Er jo ikke rart man kan bli litt usikker når han er såå bastant, og faktisk ler av meg når jeg er så overbevist i min mening.
Okapi Skrevet 17. februar 2016 #10 Skrevet 17. februar 2016 3 minutter siden, hypes skrev: Jeg har googla, er da ikke uten grunn jeg er overbevist Men å vise funnene til han har vært meningsløst, han står på sitt. Hvorfor står han på sitt? Hva er argumentene hans? Og er han generelt litt dum? 1
hypes Skrevet 17. februar 2016 Forfatter #11 Skrevet 17. februar 2016 5 minutter siden, Okapi skrev: Hvorfor står han på sitt? Hva er argumentene hans? Og er han generelt litt dum? Han er sta, ikke noe annet. Og skal alltid ha rett.. Dum er han ikke, han er faktisk veldig smart. Har rett og slett gitt opp å ta akkurat denne diskusjonen med han, fordi jeg vet jeg har rett, men ha prøver å overbevise meg om at jeg tar feil. Argumentene? Han har forsåvidt ingen argumenter når jeg tenker meg om. Men han er sykt overbevisende når han setter i gang. Kanskje noe med at han latterliggjør mine meninger.. Jeg vet ikke helt. Forholdet står litt på randen. Fordi vi er sykt forskjellige og på to forskjellige planeter til tider.. Jeg forstår ikke han, han forstår ikke meg. Og han er en smule manipulerende. Ganske mye tror jeg. Så hele forholdet er noe jeg revurderer daglig..
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #12 Skrevet 17. februar 2016 Jeg er en buss Anonymkode: 13383...d74
Gjest Trollkarlen Skrevet 17. februar 2016 #14 Skrevet 17. februar 2016 Mennesker er dyr ja. Vi er en del av dyreriket. Vi liker å tro at vi er spesielle snøflak som står utenfor dyreriket, men det er feil. Når vi sier at dyr oppfører seg menneskelig, så er det helt baklengs. Det er mennesker som oppfører seg dyreaktige. Noe som er fullt forståelig, siden mennesker er dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå