AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Som det står skrevet i overskriften. Er det noen som gidder å bruke flere mnd. på teksting før man treffer motparten? Og.. Var det verdt det? Anonymkode: 1785f...720
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Ikke har jeg gjort det, men det høres veldig slitsomt ut... Anonymkode: 1e352...08f 1
saltyliquorice Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Vi sendte meldinger i 3 +/- uker før vi møttes. Var absolutt verdt det, er sammen den dag idag men jeg vet ikke om jeg hadde orket å vente lenger enn det.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Jeg vil melde i minst 3 uker før vi treffes. Jeg og han som nå er samboeren min kommuniserte kun ved meldinger på sukker i en måneds tid før vi traff hverandre. Det var definitivt verdt det! Jeg er sjenert av meg, og har mye lettere få å uttrykke meg skriftlig. Det går mye lettere for meg å være sosial når jeg føler jeg kjenner personen litt fra før. Anonymkode: 36c6e...b15
Okapi Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Er folk jeg har truffet via nett det har gått årevis før jeg har møtt. Ble kjent med en på Myspace i 2007 som jeg først traff i 2013.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Husker ikke helt hvor lenge vi ventet, men det var uansett absolutt verdt det. Er gift på syvende året, har to barn. Anonymkode: c2d17...e79
Nanami Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 Jeg foretrekker å melde noen uker før vi treffes. Da føles det som vi kjenner hverandre litt, og jeg synes praten går mye lettere.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 Jeg møtte ikke kjæresten før etter 2 måneder med teksting og telefoner. Det var greit for min del for da hadde vi allerede en kjemi og sjargong å bonde rundt. Tok tid før vi møttes men ble kjærester og er fortsatt sammen Anonymkode: 199b8...772 1
annebanane Skrevet 17. februar 2016 #9 Skrevet 17. februar 2016 Jeg reiste tilbake til studiestedet en dag etter vi begynte å sende meldinger. Da møttes vi neste gang jeg var tilbake i byen - rundt 1 måned etterpå. Gidder ikke vente så lenge om vi er i samme by og jeg er interessert i å se om det kan være noe der.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #10 Skrevet 17. februar 2016 Jeg syntes det er litt kjedelig å tekste i ukesvis:p nå snakker jeg med en fyr som jeg virker til å ha god kjemi med over meldinger, men han spør meg jo aldri ut?! Begynner å lure litt. Når bør man bare gi opp? (Jeg har invitert en mann på date før og det gjør jeg IKKE igjen.) Anonymkode: 889db...e62
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #11 Skrevet 17. februar 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes det er litt kjedelig å tekste i ukesvis:p nå snakker jeg med en fyr som jeg virker til å ha god kjemi med over meldinger, men han spør meg jo aldri ut?! Begynner å lure litt. Når bør man bare gi opp? (Jeg har invitert en mann på date før og det gjør jeg IKKE igjen.) Anonymkode: 889db...e62 Høres ut som du gikk på en smell. Hvorfor tror du det skjer to ganger på rad? Anonymkode: 1785f...720
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #12 Skrevet 17. februar 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes det er litt kjedelig å tekste i ukesvis:p nå snakker jeg med en fyr som jeg virker til å ha god kjemi med over meldinger, men han spør meg jo aldri ut?! Begynner å lure litt. Når bør man bare gi opp? (Jeg har invitert en mann på date før og det gjør jeg IKKE igjen.) Anonymkode: 889db...e62 Hvorfor ikke? Anonymkode: f5ff5...511 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #13 Skrevet 17. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Anonymkode: f5ff5...511 Fordi han gjorde et kjempepoeng ut av at jeg hadde invitert han, han ville ikke svare på hva han hadde lyst å gjøre fordi det var jeg som hadde invitert og "absolutt skulle på date". Ja, han sa altså ja til daten, men fikk det til å virke som at han var tvunget med. Har aldri følt meg så ydmyket noensinne. Anonymkode: 889db...e62 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #14 Skrevet 17. februar 2016 Det er én mann! Skjerpings. Du har hatt en dårlig opplevelse også skal du snyte deg selv for mange mulige hyggelige dater? Anonymkode: acbd6...1e6 2
Kristian Skrevet 17. februar 2016 #15 Skrevet 17. februar 2016 Kommer an på situasjonen. Har møtt damer fra nett etter et par dager med teksting. Men det har også i et par tilfeller gått noen måneder pga avstand, hvor fly er et nødvendig transportmiddel.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2016 #16 Skrevet 17. februar 2016 Er også av dem som synes det er lettere og kjappere å sile via tekstkommunikasjon først. Etter 3-4 uker er jeg nokså sikker på at dette er noen jeg har lyst til å ble veldig godt kjent med. Men de fleste samtalene blir avslutta etter ca 1 uke, for det er null å hente der, driver ikke å haler ut ting som ikke går noen vei i utide heller liksom. Anonymkode: 73ec2...1c3
Inwe Skrevet 18. februar 2016 #17 Skrevet 18. februar 2016 Med de jeg har vært mest interessert i å møte har det vært intens teksting i ca 1 uke før møtet. Gidder ikke vente for lenge om det ikke klaffer uansett.
Nanami Skrevet 18. februar 2016 #18 Skrevet 18. februar 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi han gjorde et kjempepoeng ut av at jeg hadde invitert han, han ville ikke svare på hva han hadde lyst å gjøre fordi det var jeg som hadde invitert og "absolutt skulle på date". Ja, han sa altså ja til daten, men fikk det til å virke som at han var tvunget med. Har aldri følt meg så ydmyket noensinne. Anonymkode: 889db...e62 Oi, det virker som en kompis av meg. Han pleier si sånn, men han tuller jo bare. Synd å se at noen kan ta seg nær av det, det er jo ikke gøy :/
Gjest Mythic Skrevet 18. februar 2016 #19 Skrevet 18. februar 2016 Tekstet i tre måneder med eksen før vi møttes. Vi bodde i hver vår landsdel, så det var en utfordring å få til å møtes. Da vi omsider møttes, ble vi vel mer eller mindre sammen med en gang, og holdt sammen i fem år. Han jeg dater nå, tekstet jeg med bare noen dager før vi møttes, og det virker veldig lovende, så jeg har erfaring med at det spiller ikke så stor rolle om man tekster lenge i forkant eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå