Gå til innhold

Hele Norge baker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonGangerTo
Skrevet (endret)

I går begynte den tredje sesongen av HNb. Noen som skal følge med på det? Jeg synes det er meget imponerende at en 18-åring kan være så flink i å bake. Den svenske sivilingeniøren må skjerpe seg. Ellers virker det som det er høyt nivå på de fleste unntatt Malene som ble sendt hjem. Kommer ikke over at hun spiser 1 kilo med Nutella i uken. 

Endret av AnonGangerTo
Feil ord
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal følge med, men har ikke fått sett første episode enda fordi jeg alltid er opptatt på tirsdagskvelder. :( Ser det ligger ute på Tv3play, så skal nok få sett den i løpet av dagen! 

Skrevet

Han 18 åringen var utrolig dyktig! Jeg gleder meg til fortsettelsen :) Hun nye dommeren likte jeg ikke, desverre. Men det kan jo hende hun vokser i rollen.

Skrevet

Åååh dette ville jeg se! Gått helt glipp av det, søren... Var veldig glad i den engelske utgaven av serien. Må begynne å se nå :)

Skrevet

Ja, fy søren han 18-åringen var flink. Gleder meg til å følge med :D 

Skrevet

Synes det er litt vanskelig å forstå hva han derre Pascal sier til tider.

Skrevet
Den 17. februar 2016 at 11.29, NumberSix skrev:

Skal følge med, men har ikke fått sett første episode enda fordi jeg alltid er opptatt på tirsdagskvelder. :( Ser det ligger ute på Tv3play, så skal nok få sett den i løpet av dagen! 

Reprise onsdag 22.30. :) 

Anonymkode: a683d...546

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvordan de tar det opp? Er det oppdag hver helg, eller er alt spilt inn i et?

Anonymkode: 649be...793

AnonymBruker
Skrevet

Viker som Pascal er forelsket i hun gamle...Anne et eller annet. Blir nesten flaut!

Håper Fredrik vinner. Han er bare skjønn :) 

Anonymkode: 05e1e...a3c

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvordan de tar det opp? Er det oppdag hver helg, eller er alt spilt inn i et?

Alt er nok spilt inn i et....opptak en uke eller to, så er de ferdige. Tror jeg da.....

Skrevet

Hun der Anne (?) har så jækla stygg dialekt! Grøss..
Fredrik er flink da! :jepp:

Skrevet
Den ‎05‎.‎04‎.‎2016 at 20.33, AnonymBruker skrev:

Mener jeg leste et sted at det var filmet i helgene, men vet ikke om det er en episode pr helg eller om det er flere.

Ikke husker jeg hvor jeg leste det heller....

Skrevet
Den 6. april 2016 at 10.42, AnonymBruker skrev:

Viker som Pascal er forelsket i hun gamle...Anne et eller annet. Blir nesten flaut!

Håper Fredrik vinner. Han er bare skjønn :) 

Veldig favorisering av Anne ja, mulig det bare er klippet slik, men Pascal virker jo helt betatt av henne. 

Tenker likevel at Fredrik er en het vinnerkandidat, da jeg vil tro de ønsker sikkert en annen profil på vinneren enn tidligere. Anne blir litt lik hun Iren som vant i andre sesong. 

Synes hun brasilianske er et så nydelig vesen! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...