Gå til innhold

What Kind of Dragon Are You?

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

http://www.playbuzz.com/haleyb12/what-kind-of-dragon-are-you

Mitt resultat:

Earth Dragon
Earth
www.digitalartistdaily.com
You love flora and fauna. You go for all things green and fight to protect the earth. You will make mountains crumble on those who dare harm your precious planet!

Synes det er en fin tegning av dragen. :) Ok svar's resultat, ikke akkurat et så djupt svar. ;) Men men... Jeg er da skikkelig glad i naturen, så da er jo dette et veldig passendes resultat for meg uansett. 

Tenkte jeg kunne legge til en til Drage test innpå her siden den har nesten samme tittel som denne testen over her.

What Type of Dragon Are You?

Mitt resultat:

Hydrophius
Hydrophius
Hydrophius (Water Dragon) is a Morphian Morphiped. Repetitive-sounding, huh? Well that just means that it can change shapes, spending most of its time as water itself, with a core at the center, allowing it to change whether it has wings, two legs, or four legs! If you are a Hydrophius, you are a gentle, but powerful, go-with-the-flow kind of person. You watch over from a distance, and spend much time on thoughts and whimsy.

Dette svaret var da mye grundigere tenkt over. :) Alltids gøy når resultater har mer mening i seg enn kun et kort svar som ikke sier så mye. Resultatet her er da også grei, fint tegning/maleri over der også. Jeg bruker mye tid på å tenke iallefall. ;) Interessant resultat å lese synes jeg, da tenker jeg naturligvis også på den øverste delen som jeg ikke merket med svart farge. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fire Dragon
Fire
th06.deviantart.net
You are the fire dragon! The one whose heart burns. when others look into your eyes, they see all their fears! Your always the one to finish a fight. When it comes to your family, you scorch your enemies!

Anonymkode: 147df...b2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...